celinem Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg er en jente på 16 år. Jeg vet aldersgrensen på plastikkirurgi er 18 år. Men jeg har et ekstremt stor ønske om å operere nesen min. Det høres helt sykt ut, det vet jeg selv, men på grunn av nesen min har jeg ekstremt dårlig selvtillit. Når folk ser på meg føler jeg de ser på nesen min. Jeg kommer til å operere, men er det noen mulighet å gjøre det før man er 18 år? (jeg trenger seriøse svar tilbake) Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Med samtykke fra foreldre/foresatte, går det sikkert helt fint Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Seksualitet altså, er det mulig å penetrere dama med nesa? Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) når du mener 170 er for lavt, og i tillegg ønsker å endre hvordan din nese ser ut, tenker jeg: mest sannsynlig er det ditt bilde av deg selv du burde endre og ikke hvordan du faktisk er skapt. Endret 13. september 2010 av blured Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Skulle du kunne laste opp et bilde av nesen, tviler sterkt på at det er så ille. Du trenger ikke å få med resten av ansiktet. Lenke til kommentar
celinem Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg er det mulig hvis man får samtykke fra foreldrene? Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Med samtykke fra foreldrene, en klinikk som ønsker å utføre dette på en 16 åring, samt kapital til å dekke kostnaden (30.000 NOK) skal du ikke se bortifra det. (Prisen fra klinikken i linken krevet dog fylt 20 år slik jeg forstod det). Men tilbake til det jeg skrev; har man et nogelunde normalt utseende bør det være sitt eget selvbilde og ikke sitt eget utseende man gjør noe med. Endret 15. september 2010 av blured Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Du skal ikke ha dårlig selvtillit for litt annerledes nese. Er sikkert ikke så ille uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå