bjome Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Min stasjonære maskin har windows 7 - 64bit, jeg bruker Adobe PhotoShop CS5. Jeg har fått et merkelig problem med OnOne Phototools pro 2.53. Ved en oppdatering av plugins fikk jeg en lynrask melding om at ett eller annet kjørte samtidig, seinere fungerte ikke plugin. jeg klarte imidlertid å huke tak i en tilleggsmelding - en JIT- feilsøking som jeg ikke skjønner stort av (se vedlegg). Ja, jeg har vært i kontakt med OnOne i USA og har prøvd alt de har foreslått. Jeg har imidlertid en aldri så liten mistanke om at dette hovedsaklig er et Windows 7- problem. Er det noen Windowseksperter som kan fortelle meg mer om JIT- feilsøking, og/evt hva jeg kan gjøre. Det kan ikke være rare feilen, for maskinen fungerer mer enn glimrende, unntatt for denne plugin. På min bærbare fungerer alt glimrende, men - skjermen på min stasjonære er vesentlig større enn på min bærbare, bedre til bildebehandling. Altså, kan noen gi meg et par - tre hint, eller peke meg i retning av en virkelig Windowsekspert. Jeg finner ingen slik eksperter i lokalmiljøet. jeg håper på eksertisen her inne. JIT_a.doc Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 vedlegget viser stadig vekk til 32-bits utgaver av pluginn (og moduler). Du sier du har 64-bits operativsystem (og antaglig 64-bit instalalsjon av CS5). Finens ønsket plugin også i 64-bits utgave? Lenke til kommentar
bjome Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 vedlegget viser stadig vekk til 32-bits utgaver av pluginn (og moduler). Du sier du har 64-bits operativsystem (og antaglig 64-bit instalalsjon av CS5). Finens ønsket plugin også i 64-bits utgave? Har prøvd dette også. Men - har fått svar fra teknikere i OnOne, USA, de fant problemet så interessant at de arbeider med det. De hadde fått forespørsler fra flere andre om samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå