severman Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei, jeg er en 16 år gammel gutt, har veldig lyst til og begynne og kjøre atv på bane. jeg har sett på et par sykkler som er 200cc men med bare 9hk? er det noen som har noe greie på atv som kanskje vet hva slakt atv jeg burde begynne med jeg er ca 180 høy 70kilo tung Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 9hk i en 200cc må vel være no kinaræl? Er vel 20-40hk i de ordentlige 200cc atv'ene. Selv har jeg kjørt 125cc Yamaha, 150cc og 250cc kina. Og vil si at du minst må ha 200cc hvis det er firtakter. Er det en totakter, på 200cc så blir det temmelig sprekt iforhold. Er forresten ikke lov å ha bilder i signaturen;) Og den skal heller ikke være mer enn 5setninger nedover. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 9hk er alt for lite! Har en 200cc selv og den er det rundt 20hk på. Er like høy og samme vekt som deg, og den fungerer fint. Selvom du vil kjenne at du vil ha mer og dra på etterhvert. Den dag i dag hadde jeg gått for en kawasaki 400+ cc. De koster faktisk ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) 9hk er alt for lite! Har en 200cc selv og den er det rundt 20hk på. Er like høy og samme vekt som deg, og den fungerer fint. Selvom du vil kjenne at du vil ha mer og dra på etterhvert. Den dag i dag hadde jeg gått for en kawasaki 400+ cc. De koster faktisk ikke så veldig mye. Hvis du ikke har fått det med deg, så er denne tråden fra ifjor. Tror brukeren har fått tak i atv nå. Edit:leif Endret 4. mai 2011 av PyrionZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå