stigzy Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei og god kveld:) Driver og kjøper en del ting fra DealExtreme, og alle handelene har gått fint. Nå kunne jeg tenkt meg en softgunn som de selger, men ser at de er "Sold out" hele tiden. Er dette et produkt som de ikke får inn eller tar det bare lang tid? -Stigzy Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei de får dem sikkert inn. jeg har kjøpt 2 softgunnere derifra men det er en god stund siden da. Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Hm.. ok da :-) Er liksom det at absolutt alle softgunnene er utsolgt :-P Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hm.. ok da :-) Er liksom det at absolutt alle softgunnene er utsolgt :-P IKKE NÅ LENGER Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 En bra tråd for slike spørsmål: Dealextreme verdens billigste nettbutikk! Hvor det dessverre bla står: Hva betyr out of stock ? "Temporarly out of stock " = Aldri på lager igjen, hvertfall det jeg har opplevd. Det som skjer da er at varene ikke er på lager hos produsenten, eller de har blitt slutta å produseres. Så husk å sjekk med dem før du kjøper! Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Fikk da kjøpt en softgun jeg på DX :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå