Christian93 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvordan er disse kvalitetsmessig og motormessig? Er 17 år og ute etter førstebil. Ble tipset om Audi 80 Cabriolet, og syntes at de er jævlig kule. Er det noe merkbart bånndrag i de? Takker for svar og eventuelle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
K_H Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Greie biler dette. Hadde jeg vært deg så ville jeg gått for en 2,3 136hk. Ikke verdens største motor, men en veldig god motor med herlig femmer-lyd. 2,6'en sparker litt bedre fra, men det begynner å bli en gammel bil dette, og den motoren er ikke den billigste å få trøbbel med. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg har en Audi 80 2.0 stasjonsvogn fra 93, og det er helt ærlig den mest økonomiske bilen jeg har vært borti i hele mitt liv.. Dog så har jeg hat en del problemer med den, men bilen har gått langt og det bærer den litt preg av. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Den har hatt en del problemer, men er likevel den mest økonomiske du har vært borti? Da lurer jeg nesten på hva du har vært borti ... Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Tenker økonomisk messig på kjøring. Den buker nesten ingenting i bensin. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Tenker økonomisk messig på kjøring. Den buker nesten ingenting i bensin. Ikke rart du har lavt forbruk, du har jo startproblemer. (ref din tråd tidligere i dag). Selv en Bugatti Veyron har lavt bensinforbruk når den står stille. Lenke til kommentar
K_H Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har hatt en audi 80 2.0 jeg også. Bra bil, men den brukte litt olje. Ikke så uvanlig på den motoren. 2.3'en er bedre. Bortsett fra på forbruket da. Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Greie biler dette. Hadde jeg vært deg så ville jeg gått for en 2,3 136hk. Ikke verdens største motor, men en veldig god motor med herlig femmer-lyd. 2,6'en sparker litt bedre fra, men det begynner å bli en gammel bil dette, og den motoren er ikke den billigste å få trøbbel med. Har sett en del, og bil det til at valget faller på Audi 80 blir det 2,3 literen. Femmer-lyden er som du sier helt fantastisk. Takker for svar! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hadde også valgt femmer fremfor V6, greit V6'ern er nok sprekere, men femmeren er en ekstremt solid motorkonstruksjon! veldig fin lyd i dem, men bruker litt bensin. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hadde også valgt femmer fremfor V6, greit V6'ern er nok sprekere, men femmeren er en ekstremt solid motorkonstruksjon! veldig fin lyd i dem, men bruker litt bensin. 2.3-en er langt ifra sprek, og heller ikke så gjerrig på drivstoffet. Men det er lite trøbbel med den, og den er en FRYD å kjøre. Er ikke mye dieseltakter der nei Ikke at forbruket egentlig har så mye å si da... Er mye annet med bil som koster mer. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 2.3 ligger ned mot 0.7/mila om man kjører "kjedelig". Men med en gang gasspedalen går mer enn en cm inn, så skulle man tro det ble hull i tanken. Dog er den veldig morsom, og den klarer fint å ligge i 5 gir ned i 40-50km/t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå