Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Rangers (Champions League)

Latias

Anbefalte innlegg

Et trist og kjedelig lag vi stiller. Gibson og Park har ingenting å gjøre mot motstanderne i en kamp som dette. Jeg digger Park, men karen er forbeholdt de store anledningene på bortebane, ikke hjemmekampene der vi skal finne rom. Nani er vårt største uromoment, men spiller ikke ett minutt. Vi hadde aldri benket Ronaldo til en slik kamp og når Nani har vist seg fra en enormt god side så tidlig i sesongen bør han kunne få fortsette i samme spor. Dette er forresten en kamp som viser nøyaktig hva som skjer når vi ikke har Scholes på midten også. I stedet har vi en trist fotballspiller som har fått nok av sjanser, men som aldri tar dem. Tredve skuddforsøk og ingen mål. Det gjør vondt å se på-

Gibson hadde ikke tredve skuddforsøk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som filosoferer over at vi har Hargreaves, Carrick og Anderson. Når skal egentlig de gjøre en forskjell igjen? Er det bare jeg som er lei av og vente?

Nei. Vi har to spillere som akkurat nå fortjener å spille på den sentralemidtbanen. Scholes og Fletcher, sammenligner vi kvaliteten i bredden opp mot konkurrentene våre blir vi latterliggjort. Nå er det selvsagt urettferdig ovenfor Hargo, Ando og Carrick med tanke på at de alle har eller er ute med skade, men det er for dårlig. Spesielt av Anderson som har fått det for seg at det er ok å bli tjukkas.

Lenke til kommentar

Faktisk litt godt å se at den engelske supporten gir Fergie det glatte lag for laguttaket. Ingen bør være fritatt for kritikk, ei heller tidenes manager. Ferige startet intervjuet med shreeves med å forsvare seg selv, før han fikk spørsmålet, så han vet nok at han dreit på leggen, det er i det minste en liten trøst.

Ellers er jeg enig med Hyrlen, jeg er drita lei av å vente. På tide at Fergie snart kvitter seg med stallfyllet og handler inn folk som faktisk bidrar. Når sist spilte Ando eller Carrick to gode kamper på rappen? Enten er de skadd, på mcDonalds eller ute av form. Få ut fingeren gutta!

Ahh, da var jeg ferdigtømt... Omsider :p

Lenke til kommentar

Nå fikk ikke jeg sett kampen, men creds til Rangers spillerene da Valencia ble skadet at de hjalp så mye til som det såg ut til på klippene. Usikker på hvem som taklet, men det var langt ifra noe stygg takling type Martin Tylor. Ser også ut til at Rangers har et meget sterkt defansivt spill selv ved tapet av Danny Wilson.

Lenke til kommentar

Syntes ikke det er så mye å klage over laguttaket for. Forandringer som kunne vært gjort;

Fletcher <-> Scholes. Vi manglet en som slo kreative pasninger i dag.

Park <-> Giggs/Nani. Skjønner at Park trenger matchtrening, men blir helt feil type for en slik kamp.

Hernandez <-> Macheda/Berba. Vi visste fra start av at Rangers ville ligge lavt. Dermed blir dette feil kamp for Hernandez. Macheda ville vært mer naturlig i dag.

Når det gjelder Gibson var det vel lite å klage på i dag syntes jeg. Skapte tross alt de største sjangsene. Han er selvsagt ikke en som åpner spillet for oss, men å ha en som tør å skyte passet denne kampen bra. Det var vel to anledninger han skøyt "uten mening", og på en av de fikk vi corner. Så var det 2-3 skudd som gikk 1,9 cm utenfor stolpen, samt 1-2 skudd på mål. Gibbo var vel faktisk en av de som bidro mest offensivt i dag egentlig.

Ratingen til Sky Sports er vel forsåvidt enig i meg på det.

Tomasz Kuszczak 	6
Rio Ferdinand 	  	7
Wes Brown 	  	7
Chris Smalling 	  	6
Fabio da Silva 	  	6
Darren Fletcher 	7
Darron Gibson 	  	7
Ji-Sung Park 	  	4
Antonio Valencia 	6
Wayne Rooney 	  	5
Javier Hernandez 	5

Lenke til kommentar

Fabio 2 - Ekstremt skuffende. Kan ikke si at jeg har noen tro at Fabio har en fremtid i United. Skrekkelige innlegg.

Forsåvidt enig med de andre ratingene du gir, men denne syntes jeg var litt krass. Han spilt ikke sin beste kamp, men jeg syntes han leverte en helt OK oppvisning. Han har ikke spilt så mye på førstelaget, og det så man i går, men jeg tror at han har større potensial enn feks Rafael. Det å måle han mot Rafael føler jeg også er litt feil da Rafael har hatt endel spilletid på førstelaget. Selv gir jeg han en score på 5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...