Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Rangers (Champions League)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde alle tenkt som deg, hadde ikke Fergie sittet 24 år i managerstolen.

Nei, derfor sitter jeg heller ikke i styret på OT. Men jeg krever ikke hodet hans heller, jeg klager bare over det jeg mener er en elendig oppvisning og det er IKKE den første. Kan ikke huske forrige gang vi spilte god United fotball over tid.

Skulle ønske Gibson kunne bytte bein med Val.

Lenke til kommentar

Forferdelig med Valencia. Helt forferdelig. En av ligaens beste vinger ute for resten av sesongen. Bare topper denne latterlige sesongenstarten (Resultatene isolert er godkjente, men måten de har kommet på bortebane er latterlig). Valencia var blant lagets beste spillere i fjor og vingstyrken vår er svekket til de grader nå.

0-0 hjemme mot Rangers er ingenting å grine over uansett. Vi har en viktig kamp til helga.

Fikk ikke med meg kampen da jeg hadde to forelesninger, og forelesningene her borte er obligatoriske, i motsetning til Norge. Kjedelig.

Lenke til kommentar

PIG: NA, han gjør ingenting

Brown: 6. God bakover, svak fremover

Rio: 7. Så ikke ut som han hadde vært borte.

Smalling: 6. Gjør lite ut av seg, men det er ikke nødvendigvis et svakt tegn.

Fabio: 6. Helt ok, litt lite kvalitet offensivt.

Valencia: Skal ikke sparke en mann som ligger nede.

Fletcher: 6. Helt greit, men lite kvalitet offensivt.

Gibson: 6. Helt ok også. Et par greie skuddforsøk, gjør generelt lite feil, men spille også veldig trygt.

Park: NEI NEI NEI!

Rooney: 6. Får ikke til stort. Når mistet han egentlig skuddbeinet?

Hernandez: 6. Et par bra headinger, men får lite å jobbe med.

Kanskje for gode karakterer, er det en liten Limbeck i meg?

Lenke til kommentar

Gibson og Fabio 6? Er du dritafull mann? 2'er topps.

Deprimerende å se høydepunkter fra Barca kampen. De puler inn den ene grom goalen etter den andre mens vi ikke klarer å slå tre støttepassninger med halvparten den samme presisjonen.

Jeg stiller høyere krav til Utd enn som så og det bør Fergie også om vi ikke skal risikere å bli rundjult i europa. Pdd er vi milevis fra de beste lagene rundtom.

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

85 minutter spilt, endelig kommer kampens første corner. Endelig, tenkte jeg. En av få muligheter til å flytte opp de svære midtstopperne våre på en dødball. Endelig skulle vi slippe å se desperate langskudd fra vår elendige "midtbanegeneral". Ble sånn passe irritert når Giggs valgte å slå corneren ut til nettopp Gibson. Altså, fyren har skutt 7-8 ganger på mål allerede uten hell, hvorfor ikke ta i bruk dødballsmuligheten når vi først får den? Hvor ligger logikken? :wallbash:

Og så blir jeg generelt latterlig irritert når vi tar korte cornere i absolutt alle kamper. Hadde forstått det om vi ikke hadde hatt noen gode hodespillere i feltet, men det er jo nettopp det vi har. Hva er vitsen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gibson har ikke en fremtid i United. Fyren har ikke vist tegn til fremgang på lange tider. Jeg husker jeg så Gibson herje med reservene for fire-fem år siden, og hadde klokketro på han skulle bli den nye Paul Scholes. Der og da hadde han absolutt potensial, men noe skjedde etter det. Fyren er søppel. Synd, men sant. Han har en fremtid i bakgårsklubber som Hull og Wigan (No offence til disse flotte lagene), men ikke i en klubb som Manchester United.

Lenke til kommentar

Et trist og kjedelig lag vi stiller. Gibson og Park har ingenting å gjøre mot motstanderne i en kamp som dette. Jeg digger Park, men karen er forbeholdt de store anledningene på bortebane, ikke hjemmekampene der vi skal finne rom. Nani er vårt største uromoment, men spiller ikke ett minutt. Vi hadde aldri benket Ronaldo til en slik kamp og når Nani har vist seg fra en enormt god side så tidlig i sesongen bør han kunne få fortsette i samme spor. Dette er forresten en kamp som viser nøyaktig hva som skjer når vi ikke har Scholes på midten også. I stedet har vi en trist fotballspiller som har fått nok av sjanser, men som aldri tar dem. Tredve skuddforsøk og ingen mål. Det gjør vondt å se på-

Lenke til kommentar

PIG 6 - To horrible utspark, det var også alt han hadde å gjøre.

Brown 6 - Hverken eller. Nettopp tilbake fra skade så jeg unnskylder et par hårreisende feilpasninger.

Rio 7 - Gjør det han skal.

Smalling 6 - Klumser ned en Rangers spiller i det som så ut som en straffesituasjon, men er ellers på det jevne.

Fabio 2 - Ekstremt skuffende. Kan ikke si at jeg har noen tro at Fabio har en fremtid i United. Skrekkelige innlegg.

Valencia - Som String så sparker jeg ikke en som ligger nede, men han var ikke god før han skadet seg.

Fletcher 4 - Tar ikke tak og gjør nada konstruktivt med ballen, med unntak av en smart pasning til Giggs i det 82'

Gibson 2 - Syltynt, igjen. Får toer fordi han hadde to skudd i retning av mål.

Park 1 - Bøtte med bæsj for dagen. Grei mot topplag, elendig i slike matcher.

Rooney 3 - Gjør ingenting ut av seg. Bør absolutt ikke starte mot LFC.

Hernandez utelot jeg med vilje. Så ikke at han var med før han ble byttet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...