Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Rangers (Champions League)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valencia og Rooney skadet. Og 0-0 hjemme mot Rangers. :cry:

Rooney?

Må være en av de kjedeligste kampene med United jeg har sett på år og dag, Rangers kom jo for å spille 0-0...

Forverdelig synd med Valencia, da var vel han ute for resten av året (minst) :no:

Lenke til kommentar

Ja

Ble vel slik som ventet. Rangers gjør noe britiske lag kan gjøre og det er å kjempe. Vi gjør ikke noen dårlig kamp men det er veldig vanskelig å bryte ned et helt lag i forsvar. Synd med Valencia

Vi gjør en Jævla dårlig kamp

Uavgjort idag å tap til søndag, detta blir bra

Synd med Valencia

Endret av Sir LuckyNr7
Lenke til kommentar

For en møkkakveld og for noen drittuker det har vært for klubben Manchester United. Får straffe på 2-1 mot Fulham, men vi bommer den og de tar og utligner på overtid. Leder 3-1 mot Everton på overtid, men kaster bort den ledelsen også. Masse utrorykter rundt Rooney. Frustrerende drittkamp mot Rangers i kveld og som om vi ikke har lidd nok, blir Valencia alvorlig skadet. Skaden var så ille at Sky ikke viste reprise engang. Håper det ikke er så alvorlig som det ser ut til å være.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er det vanlig å vise reprise på sånne brudd skader egentlig?

Er helt enig med deg Latias, vi har hatt et par dårlige uker nå og trenger virkelig et løft. Rangers er et tøft lag å møte, men på Old Trafford burde vi fikse en seier om vi har tenkt oss noen vei i denne turneringen. Det blir neppe noe lettere når vi møter Rangers borte, og ende på andre plass i gruppa har jeg ikke mye lyst til.

For meg har vi fremstått som et lag som ikke er 100% samspilt, og gjør mye enkle feil hele veien. Jeg tror at vi nå med Valencia ute en god stund får se en Nani som tar ansvar og hever laget til det nivået vi burde ligge på.

Lenke til kommentar

Park - Fletcher - Gibson - Valencia

Hoy, for en undervurdering av Rangers.

Drittkamp. Skaper nada, men det er ikke rart mot Rangers. Defensivt (smart) tullespill. Helvete om dette ikke er bedre på søndag.

Vi har en veldig viktig kamp i helga.

Jeg synes ikke sesongstarten har vert svart. Bruddet til Valencia var skikkelig forjævlig, og vi har rotet bort en del. Men vi har gode resultater tross alt. Har ikke tapt enda. En seier over scouserene nå hadde smakt herlig.

Uavgjort mot Rangers hefter meg egentlig ikke så mye. Er jo bare CL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...