Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Rangers (Champions League)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir fysisik dårlig å se på dette laget. Om det er krise i LFC om dagen lukter en i United om ikke altfor lenge med denne "dybden" i troppen. Fabio er jo ikke et talent for frem øre, han er alltid like dårlig. Gibson kan skyte og slå på tvers, Hernandez kan bare bruke støtta og Rooney er blottet for selvtillit.

Det verste er at dette Rangers laget ikke er spesielt gode i sideforsyvning eller andre elementære forsvarstaktikker. En scholes hadde penetrert passer gjennom midtbaneleddet gang på gang og Nani ville utfordret backen sin.

Rett å slett til strykkarakter. Dette laget hadde kidsa til Arsenal torturert til helvette.

Lenke til kommentar

Ikke overraskende Rangers legger seg bakpå med alle mann, men vi spiller egentlig ikke noe særlig bra. Skuffende at gutta prøver på så mange langskudd. Hvorfor ikke prøve å spille igjennom Chicharito? Rooney kan bli byttet ut, ser ikke særlig god ut pluss at han muligens fikk ankelen skadet også.

Lenke til kommentar

Hahaha :). Rangers tar en Stoke - du VEIT vi sliter mot sånne lag Gullet. Skulle likt å se løpsstatistikken for første forresten, mistenker at vi gruser rangers der. bevegelsen er der, men de ligger så latterlig langt tilbake at det blir bare bajs.

Så opp med hodet, istedenfor å hakke hodet av lagets spillere etter en omgang.

Lenke til kommentar

Hahaha :). Rangers tar en Stoke - du VEIT vi sliter mot sånne lag Gullet. Skulle likt å se løpsstatistikken for første forresten, mistenker at vi gruser rangers der. bevegelsen er der, men de ligger så latterlig langt tilbake at det blir bare bajs.

Så opp med hodet, istedenfor å hakke hodet av lagets spillere etter en omgang.

Da må det skje noe oxo, for detta er bare frustrerende å se på, Park har ikke vært bra idag, Valencia virker litt ofte tilbakeholden, Rooney er vel med vår flaks skadet i ankelen igjen.... passer Jævli dårlig med tanke på kampen til søndag...

Lenke til kommentar

Nå synes jeg du var negativ Game. Jeg er ganske positiv. Vi har full kontroll, venter bare på en åpning. Fabio ser bra ut, gjør lite defensive feil og bidrar med et par halvfarlige innlegg fremover. Hernandez har hatt hvertfall 1 farlig heading pluss et frekt tilbakespill til Gibson. Gibson spiller greit, gjør lite feil, men heller ikke noe wunderbart. Rooney spiller som en sekk med dritt, ikke rart mtp. hva han her i hodet om dagen. Valencia også forøvrig, skulle ikke han egentlig forbedre seg i år? Hittil er han, sammen med Rooney, sesongens største skuffelse. Smalling ser jeg lite til, det er forsåvidt ikke et problem for en midtstopper.

Dette var tidenes mest stakato og usammenhengende innlegg. Håper jeg kan ta barten snart forøvrig.

Ja dæven, Park er også for jævlig.

Når jeg ser på det, er jeg kanskje ganske negativ jeg også? Forskjellen er vel at jeg er negativ til de "etablerte", mens Gibson, Hernandez, Fabio og Smalling alle får godkjent+ fra meg.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...