Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Rangers (Champions League)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er maten på vei og Guinessen er satt i kjøleskapet. CL-night skal bli jævlig ålreit. Gleder meg til hymnen og grafikken. Utenlandsk motstand er og herlig. Men, jupp. Ingen tvil om at dette er noe grått og traust. Er uansett gøy å se 2 av nykjøpene våre fra start i noe større enn preseason (vet at Hernandez har spilt). Rooney har nok en god kamp.

Gleder meg til å se RIO i den nye drakta.

Lenke til kommentar

Traust startoppstilling. Jeg håper virkelig Rooney har dagen. Nå har det selvsagt hendt tidligere at jeg er misfornøyd med startoppstillingen for at vi så vinner 3, 4 - 0, men dette mannskapet handler veldig mye om å spare spillere til helgen. Det er helt tydelig.

Traust? Wtf?

Fabio, Gibon, Smalling og Hernandez. 4 spiller Ferguson forventer store ting av i fremtiden. Jeg gleder meg som et barn til å se denne kvartetten.

Lenke til kommentar

Jeg vedder heder og ære på at Smalling scorer på en heading i aften. Im never mistaken, så nå har jeg spoilet morroa. Denne kan dere sitere meg på etter kampen. Lett.

Må si jeg er lettere sjokkert over midtbanen, men nå får vi se hva Gibo er bygd av. Syntes han bør levere varer idag om han skal ha et håp om få spille litt oftere.

Lenke til kommentar

Traust startoppstilling. Jeg håper virkelig Rooney har dagen. Nå har det selvsagt hendt tidligere at jeg er misfornøyd med startoppstillingen for at vi så vinner 3, 4 - 0, men dette mannskapet handler veldig mye om å spare spillere til helgen. Det er helt tydelig.

Traust? Wtf?

Fabio, Gibon, Smalling og Hernandez. 4 spiller Ferguson forventer store ting av i fremtiden. Jeg gleder meg som et barn til å se denne kvartetten.

traust -; sterk, stø og tillitvekkende; solid: en traust kar / trauste bønder

Det oser dog ikke av spesielt mye kreativitet i laget uten hverken Scholes, Nani, Giggs eller Berbatov. Jeg skulle gjerne sett Carrick fremfor Gibson. Rangers er ikke et lag man bare kan valse over. Når det er sagt så bør dette laget kunne slå Rangers, men bør og gjør er ikke i nærheten av det samme.

Lenke til kommentar

Kan hende noen mister barten i kveld da, det er jo positivt.

Aiaiai, not so fast!

Dette er tråden for de av oss (sannsynligvis bare meg) som har annlagt bart og nekter å ta den før Javier Hernandez gjør ende på sin to kampers lange måltørke og netter i Premier League.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Laget: Tomasz Kuszczak - Wes Brown, Rio Ferdinand, Chris Smalling, Fabio - Antonia Valencia, Darren Fletcher, Darron Gibson, Ji-Sung Park - Wayne Rooney, Javier Hernandez.

Benken: Edwin van der Sar, Jonny Evans, John O'Shea, Anderson, Ryan Giggs, Michael Owen, Federico Macheda.

Lenke til kommentar

Laget er godt nok til å slå Rangers. Selv om jeg gjerne skulle sett Nani der foran Park.

Gleder meg til å se nytt blod. Samt at Gibson banker den på tribunen nitten ganger før han klinker den i krysset. Men, jeg er veldig skeptisk til en ny Smalling og en rusten Rio i midten. Dog har jeg null peiling på Rangers og deres kvaliteter, så jeg stoler på SAF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...