Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Rangers (Champions League)

Latias

Anbefalte innlegg

b_12.png VS b_101.png

Champions League

14-09-2010 Kl. 20:45 @ Old Trafford

Vises på: Viasat Fotball, Sky Sports HD2

3756140022.jpg

----------------------------------------------------

Etter en lang pause, er det igjen klart for Champions League-fotball når Rangers gjester Old Trafford tirsdag kveld. Lagene møtte hverandre i 2003 også, da vant United 3-0 på hjemmebane og 0-1 borte.

MANCHESTER UNITED

manutd1.png

Etter en elendig slutt på bortekampen mot Everton, vil United gjøre sitt beste for å løfte seg før den viktige hjemmekampen mot Liverpool. Rooney er tilbake for de røde, men det store spørsmålet blir hvilken formasjon Fergie velger å stille med. Sist sesong var det 4-5-1 (med Rooney som enslig spiss) som var Uniteds angrepsvåpen i Champions League, men det må nesten endringer til før denne kampen. Berbatov har startet sesongen ganske sterkt, og burde i teorien få plass med Rooney på topp. Før møtet med Liverpool kan det også hende at spillere som Scholes og Neville blir spart, slik at de er i best mulig form til helga.

Skadesituasjon:

Hargreaves er som vanlig ute. Ferdinand er tilbake, han får muligens starte. Også Anderson er tilbake etter et langt skadeopphold.

Mulig lagoppstilling:

van der Sar

Rafael - Vidic - Evans - Evra

Valencia - Carrick - Fletcher - Park

Rooney - Berbatov

RANGERS

GlasgRangHSS1011.gif

De regjerende skotske mesterne har fått en solid start på sesongen, og står med full pott etter fire spilte kamper. Selv om de vil ha høy selvtillit, vet de fleste at det vil være alt annet enn lett når kampen blåses i gang. United har nemlig kun tapt en av de siste 25 CL-kampene på Theatre of Dreams, noe som tilsier at Rangers virkelig må kjempe hardt om de skal ta med poeng hjem til Skottland.

Skadesituasjon:

Kirk Broadfoot skadet seg mot Hamilton sist, dermed vil nok Steven Whittaker starte som høyreback.

Mulig lagoppstilling:

McGregor

Whittaker - Weir - Bougherra - Papac

Davis - McCulloch - Edu

Weiss - Miller - Lafferty

Tips: 2-0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin innsats, Latias. Var bombesikker på at denne gikk på onsdag. Flaut. Denne blir på crappy stream med lagggg hvert andre minutt med mindre jeg har dritflaks. Skal bli godt med late night Champions League igjen. Har dessverre aldri vært på OT på CL-kveld, men det virker konge.

Frykter ikke Rangers på Old Trafford så alt for mye for å være ærlig. Forventer Valencia fra start og i knallform.

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg se denne kampen gratis?

•  
  • Grin til foresatte om at du har venta i et halvt år på kampen og trenger Viasat-pakken.
  • Snylt på en "venn" som har Viasat. Kjøp gjerne med en øl og litt potetgull for å ikke legge skjul på at du bare er der for fotballen og ikke vil ha kontakt med han utenom når det er CL.
  • Stikk på pub. Snakk dritt om Nani, OShea og Berbatov hver gang de rører ballen og lat som at du har peiling.
  • Se kampen på betalstream. Livesport er enklest mulig vei om du aldri har vært borti begrepet "katta i sekken".
  • Se kampen på ulovlig stream. Regn med komentatorer på arabisk og en saftig fengselsstraff dersom kripos finner ut at du ser kamper der.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Merkelig lag du har satt opp Goldie. Rafael, Rio og Anderson som ikke har spilt enda denne sesongen fra start samtidig i en viktig CL kamp? Anderson har vært så lenge ute nå at han burde spilles i form via innbytter i førsteomgang.

Edwin

O'Shea-Rio-Vida-Evra

Val-Fletcher-Carrick-Nani

Rooney-Berbatov

Hernandez og Rafael inn tidlig i andreomgang, alt ettersom hvordan stillingen er det siste kvarteret kan Predator hives innpå.

[*]Se kampen på betalstream. Livesport er enklest mulig vei om du aldri har vært borti begrepet "katta i sekken".

Hehe, sjekka paypal kontoen min for litt siden. Så at jeg har kansellert utbetalinger til livesport siden en eller annen gang tidlig 2008. Men jeg har likevel tilgang til kampene :!:

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Merkelig lag du har satt opp Goldie. Rafael, Rio og Anderson som ikke har spilt enda denne sesongen fra start samtidig i en viktig CL kamp? Anderson har vært så lenge ute nå at han burde spilles i form via innbytter i førsteomgang.

Edwin

O'Shea-Rio-Vida-Evra

Val-Fletcher-Carrick-Nani

Rooney-Berbatov

Hernandez og Rafael inn tidlig i andreomgang, alt ettersom hvordan stillingen er det siste kvarteret kan Predator hives innpå.

[*]Se kampen på betalstream. Livesport er enklest mulig vei om du aldri har vært borti begrepet "katta i sekken".

Hehe, sjekka paypal kontoen min for litt siden. Så at jeg har kansellert utbetalinger til livesport siden en eller annen gang tidlig 2008. Men jeg har likevel tilgang til kampene laugh.gif

Rio spiller helt sikkert, Rafael og Ando trenger kamptrening. Tankene mine er på Søndag, så her er det snakk om å få flest mulig i form. Carrick er ute i noen uker for øvrig, så han spiller ikke. Jeg er redd det blir Gibson i aften dessverre.

Jeg kansellerte mine utbetalinger til livesport i 08 sjøl og har enda tilgang, så du er ikke alene. Kvaliteten er så kriminelt ræva at jeg aldri bruker den med mindre det er viasat fotball oppgjør som i kveld dog.

Lenke til kommentar

Går kampen KUN på Viasat fotball?

Nei. Selv skal jeg se den på Sky Sports HD2. ;)

Carrick skadet? Faen, akkurat når han begynte å komme i god gammel form igjen. Fatter ikke hvorfor Gibbo får spille. Uniteds versjon av Leiva.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Går kampen KUN på Viasat fotball?

Nei. Selv skal jeg se den på Sky Sports HD2. ;)

Carrick skadet? Faen, akkurat når han begynte å komme i god gammel form igjen. Fatter ikke hvorfor Gibbo får spille. Uniteds versjon av Leiva.

Rettet mot en annen satelitt eller hvordan fåt du den kanalen?

Lenke til kommentar

Rio spiller helt sikkert, Rafael og Ando trenger kamptrening. Tankene mine er på Søndag, så her er det snakk om å få flest mulig i form. Carrick er ute i noen uker for øvrig, så han spiller ikke. Jeg er redd det blir Gibson i aften dessverre.

Jeg kansellerte mine utbetalinger til livesport i 08 sjøl og har enda tilgang, så du er ikke alene. Kvaliteten er så kriminelt ræva at jeg aldri bruker den med mindre det er viasat fotball oppgjør som i kveld dog.

Rio spiller rimelig garantert ja. Men jeg synes ikke en CL kamp mot Rangers er riktig å bruke for å gi kamptrening til to stykker som ikke har vært involvert på lenge. Spesielt Ando. Tror og håper de heller starter LC-kampen om en uke. Rafael spiller garantert ikke mot Liverpool fra start uansett, med mindre det blir skader i kveld.

Måtte dessverre bruke Livesport i tre år mens jeg studerte, det var et mareritt, men det kapittelet er heldigvis over nå. Nå er det HD-kvalitet for alle penga, i hvert fall i PL. Blir pub i kveld så det blir vel standard TV-kvalitet tipper jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...