Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Blinkelysdeksel er borte på en Opel Astra...

morgan_kane

Anbefalte innlegg

Hei, har en opel Astra 1.7 tds som mangler et blinkelysdeksel på høyre side framme. Har prøvd å lete etter dette men har til nå bare funnet http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Elektrisk/Belysning/Opel/Astra/76559-BLINKLYS-OPEL/ og lignende, altså bare blinkelys, men jeg vet ikke om dekselet følger med.

Sånn som det er no ser det ca slik ut: post-101198-1284399553,6504_thumb.png

Gidder ikke sende bilen på verksted da dette er en oppgave jeg bør klare alene og spare litt penger.

post-101198-1284399457,1341_thumb.png

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det blinklyse foran du mener, eller det på siden på forskjermen?

Det du linker til på biltema er hele blinklysenheten foran. Husk at Astra hadde oransje blinklys glass foran fram til ca 1995, og blanke glass med fargede pærer etterpå.

Det e det som skal lyse foran, er bare dekslet som er forsvunnet, ser jævla stygt ut og frykter at vinteren kan ta knekken på hele blinkelyset mitt, er bare et tynt glass som beskytter blinkelyset markert ved oransje på tegningen.

EDIT: er nok en sånn jeg skal ha http://www.opel-deler.no/astra_f/contents/no/d152.html bla ned til "BLINKLYKT ASTRA F HØYRE" Men det er hele lykta. Aner ikke hva jeg skal lete etter for å bare finne et deksel.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare bytte hele lykta når du får den for 119kr? Det er da null problem å skifte denne. Tvilsomt du bare får "glasset" Du må vel også ta ut hele for skifte pæra og. Det er jo bare å trykket ned et plastklips om jeg ikke husker feil nå.

E bare det at eg e usikker på om det dekslet følger med, eller det bare er innmaten, for på andre siden så ser det ut som det er limt fast :S

EDIT: var nede på biltema og fikk de til å sjekke innholdet i esken, det var hele lykten så jeg må bare bytte hele :)

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...