Kazmir Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Jeg formaterte just pcen og jeg installerte driverne til skjermkortet og når du er ferdig og installer de så må du restarte pcen, men når jeg gjør det så slår den seg greit av men når den starter så fryser det i oppstarten der det står Windows og når logon kommer fram. Så må jeg restarte igjen og da kommer det opp at windows ikke kunne starte og og jeg må gjennoprette og når jeg har gjorte det så starter windows fint men skjermkortdriverene er ikke installert. Er det noe som kan hjelpe meg? Jeg har ATi 5970 og Windows 7 64-bit, jeg vet også at jeg har valgt de rette driverne. Endret 13. september 2010 av Kazmir Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Uten at jeg kan garantere at det vil utgjøre noen forskjell så kan du prøve dette: Avinstaller videodriveren. Restart PCen i safe-mode Kjør driver sweeper fra guru3d. Den rydder opp i rusk og rask som "sitter igjen" fra gamle drivere. Restart og installer driveren på normalt vis. Skulle ikke dette virke kan du evt prøve en eldre versjon av driveren. Håper det hjelper! Håkon Lenke til kommentar
Kazmir Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Jeg lastet ned driver sweeper og gjorde som du sa, men når jeg prøver og cleane ATI så kommer det bare en melding som sier: Det oppstod er ubehandlet unntak i programmet. Hvis du klikker forsett. ignorerer programmet feilen osv osv. Og på slutten står det Objektreferanse er ikke satt til en objektforekomst. Og selv om jeg trykker forsett så skjer det ingen ting. Vet du om det er jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det problemet har jeg aldri vært borti før. Fant en eldre tråd på forumet til guru3D ang et liknende problem med catalyst 8.12. En som sier: "Solution for me with Vista x64 was to uninstall "Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (x64)" and then let 8.12 drivers install redistributable that comes with them. " Her er lenken til tråden, du kan jo ta en titt å se om du blir klokere. Beklager at jeg ikke kan være til mer hjelp Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå