makingFaces Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 "Gratulerer - du har fått skoleplass hos Norsk Frisørskole i Trondheim! Vi takker for din søknad og bekrefter med dette at du har fått tildelt skoleplass hos oss ved Norsk Frisørskole i Trondheim, våren 2011." "Søknaden er ferdigbehandlet. Utbetalingspapiret er sendt eller vil bli sendt lærestedet ved semesterets begynnelse. På denne søknaden er du for våren 2011 innvilget kr 71 795 i støtte." Omgomgomg jeg er i ferd med å følge mitt livs drøm her. Fuck realfagsvitnemålet mitt, jeg skal bli frisør 1 Lenke til kommentar
kommer Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Gratulerer, lusalønn for resten av ditt liv 1 Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Lønn er ikke viktigst. Viktigere å jobbe med noe man trives med. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Tror det blir vanskelig å trives med ryggproblemer for resten av livet! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Gratulerer med at du kan gjøre noe du trives med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå