Gå til innhold

Ny spillbærbar, rundt 7-10k

Anbefalte innlegg

Hei

Sliter med å finne riktig pc i jungelen, håper noen kan hjelpe.

Trenger en pc som takler spill og tåler at jeg tar den med en del rundt.

Ønsker:

- 15 tommer skjerm er foretrukket. Alternativt 13, men 17 kun om vesentlig bedre.

- 2,4+ ghz per kjerne, en del arbeid vil være single thread

- Solid skjermkort for spill

- Brukbar lufting, lei av kokende pcer med dalende ytelse

Bonus (ikke krav):

- Kjapp HD

- Fremtidsrettet trådløst nettverkskort

Når det gjelder skjermoppløsning og batteritid er begge deler fint, men er villig til å ofre dette for de andre punktene.

Tenker bruke minst 7k, men helst ikke særlig over 10. Fordel om maskinen er på lager og kan leveres innen halvannen uke.

Endret av AsgeirA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen over, ingen ved siden, ASUS G73JH 17.3" HD+ Radeon HD5870, Core i5-450, 4GB RAM, 500GB HDD, DVD±RW,webcam, BT,W7 Home 64-bit, pris 10995kr.

Vel det finnes jo noen over og noe under men dette er den maskinen med best ytelse/kvalitet pr krone pr idag.

Jeg veit at MSI holder på å lansere en modell som er i nærheten av denne men jeg har ikke helt fått med meg hvordan denne er så det kan kanskje noen andre bidra med.

Lenke til kommentar

Ikke med 5870 kort så vidt meg bekjent, Asus G51JX har et GTS360kort som yter omtrent som et 5850 kort men den koster nesten 12000kr.

Ellers så kommer da som sagt MSI GX660 om 2-3uker i butikkene, men jeg aner ikke om denne modellen vil slite med samme dritten som foregående modeller fra MSI som hysterisk viftestøy og vanvittig varmeutvikling. Spesifikasjonsmessig så ser den dog meget bra ut men det trenger som sagt ikke bety noe så lenge det er en MSI. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...