Gå til innhold

Innstall Fota engine

rogerp

Anbefalte innlegg

Oppgraderte i dag og det gikk vel greit etter andre gang men når det var ferdig og tlf skulle slå seg på så kom det mld om å innstallere Fota Engine,hva er dette? Utrolig hvor mye det er på forumet her om feil ved oppgraderinger.... og nå gjelder dette selvsagt meg også,får ikke slått på tlf,noen som kan hjelpe? Bare jeg får ringt og sendt sms så holder det for meg.

Takk!

Endret av rogerp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hjelper kanskje om du sier hvilken telefon du har, hvilken oppgradering det er snakk om, etc...

Ja det er riktig men trodde den havnet under samsung Wave forumet men det gjorde den ikke....

Men er snakk om samsung... står bare å blinker med rød skrift Fota Engine is not installed.....

Lenke til kommentar

Det hjelper kanskje om du sier hvilken telefon du har, hvilken oppgradering det er snakk om, etc...

Ja det er riktig men trodde den havnet under samsung Wave forumet men det gjorde den ikke....

Men er snakk om samsung... står bare å blinker med rød skrift Fota Engine is not installed.....

Gjorde et raskt søk på Google og fant at FOTA kan bety: "Firmware-over-the-air". Antageligvis er det det som gjør at du kan oppdatere direkte til telefonen uten å gå via PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...