Merko Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei. Sett litt på slike steropaneler man kan bytte ut med touchscreen\dvd osv. Ser noen av de har støtte for TV, hvordan fungerer dette i Norge? Er det i heletatt mulig nå som de har fjernet det meste av antenner? Bilen er forøvrig en Suzuki Grand Vitara 2006 mod. Kan dere anbefale noen utenlandske nettbutikker for slike paneler? i Norge er prisene ganske stive Tråden er laget for min far som styler opp bilen med diverse paneler Setter pris på svar Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 TV-mottak i Norge finnes fortsatt, ingen antenner er fjernet, men det er digitale DVB-mottagere som tar MPEG-4 som må brukes, ikke MPEG-2. Finnes ennå ingen DVD-spillere som har innebygget mottager for MPEG-4, så denne må kjøpes løst. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Ah, det forklarer en del. Takk. Så jeg kan med andre ord kjøpe en DVD-spiller fra utlandet, så koble til boksen som du viste bildet av over, slik at jeg kan se TV på dvd-spilleren? (De modellene som støtter TV) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ja, men hvis du kjøper i utlandet så kan det bli værre med radio, for det er ikke nødvendigvis samme system som her, også må du tenke på at du får moms og toll på det du kjøper Det er også MYE søppel å få tak i, så jeg ville godt for et kjent merke... pioneer er sjelden feil når det gjelder spillere, ta en titt her, det er ikke så dyrt som du tror: http://www.pixmania.com/no/no/xx/3057/xx/2785/122/criteresn.html Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Pixmania er nok uaktuelt og kjøpe ifra, men takk for tipset. Skal se litt rundt etter kjente merker, som feks Pioneer. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Pixmania er nok uaktuelt og kjøpe ifra, men takk for tipset. Skal se litt rundt etter kjente merker, som feks Pioneer. Hvrfor det? fordi noen har dårlig erfaring med dem? Det er de med dårlig erfaring du hører om, og ikke de som er positive, og det er nok mange flere enn de negative. Men hvis du vil gi dobbelt så mye for en spiller, så er det helt opp til deg Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Hvrfor det? fordi noen har dårlig erfaring med dem? Det er de med dårlig erfaring du hører om, og ikke de som er positive, og det er nok mange flere enn de negative. Men hvis du vil gi dobbelt så mye for en spiller, så er det helt opp til deg Pixmania er rotete. Om de har noe på lager, så betyr det ikke at de har noe på lager i Norge, men på lager i Frankriket. Den norske supporten er også til og spy av. Jeg betaler gjerne seriøse butikker mere når jeg vet at jeg får den supporten vanlige kunder fortjener. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå