tw89 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei hei! Overskriften sier vel sitt. Hva er størrelsen på høytalerne i en mazda 626, 2000modell? Jeg ser at man må ut med hele dekslet på døra for å åpne og se, og hadde ikke noe skrujern for hånden, så håper noen allerede vet det. Jeg tipper det er 6x9 både foran(dører), bak(dører) og i hattehylla? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 6x8" i dørene, mens hattehylla nok har 6x9" ja. Lenke til kommentar
tw89 Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) 6x8" i dørene, mens hattehylla nok har 6x9" ja. Ok, tusen takk! Men er egentlig ikke det en ganske "uvanlig" størrelse? EDIT: Har ikke SÅ mye peiling, så må bare spørre. Endret 16. september 2010 av tw89 Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 6x8" er relativt uvanlig ja, Mazda bruker vel dem mest pga. at de har Ford som eiere og dermed ofte bruker de samme underleverandører, og dette er en størrelse som Ford har brukt i "alle" år. Det finnes også overganger fra 6x8" til langt mer normale (i Europa) 6,5" og 5,25"; 1 Lenke til kommentar
tw89 Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 6x8" er relativt uvanlig ja, Mazda bruker vel dem mest pga. at de har Ford som eiere og dermed ofte bruker de samme underleverandører, og dette er en størrelse som Ford har brukt i "alle" år. Ja, har sett slike overganger. Må bare si tusen takk! Så blir det nye høytalere på meg straks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå