mastiempo Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har et lite problem. Har fått et hovedkort (ABIT KT7 RAID)og prosessor (AMD Athlon). Er ikke sikker på om noen av delene virker. Prøvde å koble sammen alt og det virker som det fungerer; vifter begynner å gå og disker begynner å rotere med på skjermen er det helt svart! Hva er galt? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Skjermkortet står ikke helt nedi slotten? Lenke til kommentar
mastiempo Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 jo jeg mener det står helt i. hovedkortet ligger på et bord så det kan jo hende at det var det som var feil, men jeg har i ettertid koblet opp og er sikker på at alt står helt fast. Lenke til kommentar
AMDturbo Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har et lite problem. Har fått et hovedkort (ABIT KT7 RAID)og prosessor (AMD Athlon). Er ikke sikker på om noen av delene virker. Prøvde å koble sammen alt og det virker som det fungerer; vifter begynner å gå og disker begynner å rotere med på skjermen er det helt svart! Hva er galt? Kan den stå lenge eller kjører den seg på og av dersom du ikke gjør noe? Dersom den kjører på og av av seg selv, vil jeg tippe hovedkort. Viss ikke, er det enten hk, skjermkort eller cpu. Ledninger går jeg utifra at du har sjekket. AMDturbo Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 ABIT KT7 RAID heter det ikke ABIT KT7A RAID. Men uansett er ikke det et gamelt hk? (98 eller no sont) Da vil jeg anta det er noen jumpere som står feil. Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 dobbeltsjekk at cpu vifta er koblet til riktig header på hovedkortet(cpu1)... kan være hovedkortet som stenger ned pga at den tror vifta ikke er der. (Hvis maskina slår seg av igjen da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå