schpa Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Heisann. I det siste har jeg begynt å interessere meg for headset til gaming, hovedsakelig etter at jeg så en anmeldelse av en Logitech G930 her om dagen, et trådløst headset. For meg så det midt i blinken ut, et trådløst gaming headset med relativt bra lyd for å være trådløs går jo perfekt hånd i hånd med PS3/Xbox 360 hvor kabler er litt stress, og selvfølgelig også PC gaming. Jeg fant relativt fort ut dog at PS3en ikke støtter lyd gjennom USB, så jeg lette etter løsninger til hvordan dette kunne løses. Jeg søkte blant annet etter adaptere som konverterte lydsignal fra USB til enten 3.5mm jack eller 2 RCA kabler, men har ennå ikke funnet noen god løsning. Derfor hadde det vært veldig flott om noen her på forumet hadde noen forslag til hvordan jeg kan løse dette, alle forslag er velkomne inkl. evt. andre headset, G930 er absolutt ikke noe jeg har landet på. Mine "krav" er som følger: Headsettet skal være trådløst Ha en mic som fungerer på PC, men PS3 og 360 funksjonalitet er ikke noe krav(micen altså) Være relativt god kvalitet med en pris på maks 2000 kr. Beklager textwallen og hvis det allerede er en tråd med lignende emne, har hvertfall ikke klart å finne noe. Schpa Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Bump! Lurer på det samme Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Grunnen til at du ikke får svar er er pga at du er i feil underforum. Her er rette underforumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå