Gå til innhold

PS3 - Hvor stor harddisk trenger man egentlig?

Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Ps3 eier kan jeg jo nevne hva som virkelig kan ta opp plass :

Lagring av digitale bilder fra digitalkammera.

Lagring av Videoer som er tatt med " "

Samboeren min elsker å leke seg med fotoalbumet til Ps3 og har begynnt å bruke videoredigeringsfunksjonen der også, faktisk så la jeg merke til forleden at det snart ikke er plass til å legge inn noen nye spill på en hardisk på 250Gb og da har jeg ikke akkurat så mange spill der inne...

Lenke til kommentar

Sniker meg inn i denne tråden her med et kjapt spørsmål..

Jeg ønsker å stappe inn en ny disk, siden 80gb er forsvinnende lite når man nå har omsider har fått samlet sammen en anseelig samling spill (sletting av installasjon og/eller saves er altfor mye pes), på toppen av et ekstremt stort familiealbum bestående av både bilder og videoer.

Såh... Vil den nye Seagate Momentus 750gb disken virke i PS3? (Finnes det større disker? Bedre disker?)

Jeg la merke til at den er 9.5mm høy, noe som burde tilfredstille plasskravet i boksen i hvertfall.

Noen mener at en 7200rpm disk vil skape problemer pga varme,

men for å være ærlig, det har jeg overhodet ingen tro på.

Hva mener folket?

Lenke til kommentar

Så lenge du holder deg innenfor 9mm er det ikke noe andre krav til HDD. Bare ikke kjøp de på 12mm. De passer ikke. Hadde en fin guide til hvilke størrelse som passa, men det forumet er dessverre nede nå.

Angående 7200rpm:

In conclusion' date=' yes, a 7200 rpm drive increases your PS3's performance, but it's generally nothing that makes soil our underwear. While two seconds off load time is nice, it's not like we'd do much besides scratch ourselves in that time frame. And sometimes, it's a great itch to scratch and playing a game would totally throw us off.[/quote']
Lenke til kommentar

Har en 80GB versjon i hus sjøl, og ser egentlig ingen vits i å ha større disk en det. Du får ikke bruk for det for å si det slik. Man har som regel ikke utallige demoer lagret i all tid, og spillinnstallasjoner tar ikke så utrolig stor plass.

Og om man har media server på PCen så trenger man heller ikke lagringsplass til filmer, musikk etc. Men det er jo opp til hver enkelt og størrelsen på lommeboka det :) Men man trenger ærlig talt ikke en PS3 disk med uendelig lagringskapasitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...