Masylte Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Hei, Etter kun 3 uker med ny bil, var jeg uheldig med å rygge bilen inn i et lavt objekt. Bilde nummer 1 Bilde nummer 2 Fikk som man ser stygge striper rundt den nederste lykten + lykten ble knust. Jeg kjører en Ford Fiesta 2010 modell med Panther Black metallic lack. Den delen som er skadet er det Metallic Lack på plastic. Så det jeg lurer på om det er noen her som kan være vennlige med å hjelpe meg på hvordan jeg skal gå fram med å få bilen så fin som mulig igjen, uten å bytte ut hele støtsfangeren? Takker på forhånd for svar. Endret 13. september 2010 av Masylte Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Skal nok være mulig og bruke en lakkstift med svart farge, dette vil såklart ikke bli like bra som orginalt, men bedre enn å se hvite riper. Det beste er nok å snakke med en lakkerer og høre hva han foreslår. Må nok kanskje til med en hellakkeringen av støtfangeren i orginalfargen. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Ta kontakt med et seriøst lakkverksted, de fikser skaden mest sannsynlig uten mye om og men og store summer. Lakken er så ny at nyanser mest sannsynlig ikke vil forekomme vil jeg tro. Det er også de som har spesialisert seg på småskader og bulker. Selve lykta er sikkert bare å skru ut fra baksiden, og den fikser du sikkert enkelt selv. Endret 13. september 2010 av L O G I M A N Lenke til kommentar
jkarte Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er vel slike reprasjoner Micropaint holder på med. Har ikke brukt de selv, men hørt skryt om de. Tipper de tar mellom 1500-2000,- for en slik jobb. Link: Micropaint Lenke til kommentar
Masylte Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Takker for alle svar! Ja Micropaint hadde vært noe, bare synd at jeg bor i Trondheim, og at det er litt langt å dra til nærmeste plass der. Er det noen som har noen gode preferanser, med noen som holder til i Trondheim? Lenke til kommentar
Masylte Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Er det noen som vet hvor jeg kan få bestilt det lyset som jeg ødela? Går ut i fra at det var et tåkelys jeg ødela? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er vel bare et refleks, i vertfall såvidt jeg kan se. Er nok ikke så mange andre steder å skaffe nytt enn via merkeforhandler. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Be en lakkerer fikse det. Han fader lakkskillet inn i original lakken din, og det blir usynlig Glasset må du nok bestille hos Ford. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå