sneipen92 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 I det siste har jeg begynt å få endel kviser, og lurer på hvorfor? Og hva kan jeg gjøre for å få de bort. Jeg er gutt og vil helst ikke ha en eller annen "jente-krem" Jeg spiser sunt, trener litt, er ikke feit eller har mye fett. Eneste jeg gjør er å snuse og drikke endel. Ligger problemet der? Eller er det bare tilfeldig? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Du drar til legen og får resept på et eller annet middel. Det kan også være så enkelt som å bytte barberingsmetode. Endret 13. september 2010 av Coa 1 Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 vet du ikke hvorfor du får kviser ? :!: Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 vet du ikke hvorfor du får kviser ? :!: Nei, har aldri vært plaget noe særlig av det, men nå har det begynt å komme endel. Og jeg har ikke forandret på min livsstil. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Trengte du lage ny tråd når det allerede er en oppe? Men har det skjedd noe endringer i livet ditt i det siste? Jeg merker jeg med engang får kviser når jeg stresser, og glemmer å ta vitamin tabletter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå