Toska92 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Det er ikke å se bort ifra at Haugesund stadion med sin tilskuerkapasitet på 5000 ikke holder Tippeligastandard, spesielt ikke for et lag som trolig ønsker å bygge seg opp økonomisk og få en større supporterstand. I 2008 ble forslaget lagt på bordet men kom ikke gjennom. Foran 2010 sesongen ble det innstalert flomlys, storskjerm og mediefasiliteter. Som Frode Johnsen sier i bloggen sin, anlegget hører hjemme på Cuba. Jeg ser på en stadion lik Telenor Arena som ideell for FK Haugesund. Nåværende stadion: Telenor Arena: Jeg ser også på fremtidige Oldham Arena med sine 16,000 som ett eksempel å føye seg etter. Innspill? Endret 15. september 2010 av Toska92 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Er været så ruskete i Haugesund at en innendørsarena er eneste mulighet? Generelt sett ville jeg ungått gymsal, men gjerne kjørt på kunstgress. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Så ruskete er det da ikke, ikke i forhold til Bergen og lenger nord, men ja er enig i at kunstgress ville vert bra. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ser ikke for meg at det komme noen ny stadion i byen med det samme. En kommune uten peng og en klubb med gule tall i boka gir meg ikke akkurat troen på det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Raglamyr-området burde være ideelt til å bygge en ny stadion. Eventuelt innendørshall. Lett tilgang fra alle omlringliggenmde regioner, og massevis av steder å parkere. Stadion midt i den trange byen der er håpløst. Endret 5. oktober 2010 av groenn Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Nei takk til flere gymsaler! Om det først skal være "gymsal" se på Amsterdam Arena, greit nok at det er en stor Arena, men noe tilsvarende men bare mindre hadde gjort susen tror jeg. Kunne likt å sett tak på Lerkendal som kunne blitt åpnet på sommertid Lenke til kommentar
rubenbyman Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Et nytt stadion er et must om klubben skal klare å stabilisere seg på litt sikt. Men jeg håper og har tro på at FKH velger en løsning med naturgress med skikkelig undervarme i stedet for plastikk. De bør bygge realistisk, kanskje en stadion med plass til rundt 8000, men med muligheter for framtidig utviding om det skulle gå rette veien med klubben. Dropp de dyreste alternativene, men få med næringslivet og få finansiert deler av det på den måten. Er nok det som må til, kun næringslivet som har penger her i området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå