elwapo Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei Jeg vil gjerne ha bort denne Windows 7 meldingen som bildet under viser.. Som dere ser av dette bildet er dette programmet lagret på en annen maskin og jeg forsøker å åpne det via nettverket som skal være helt åpent share.. men dette er jeg ikke helt sikker på da jeg har kun tilgang til denne maskinen. Jeg har forsøkt å skru av UAC uten at dette hjalp noe. Hva annet bør jeg gjøre for å få bort denne meldingen hver gang jeg starter programmet ? Maskinen er ikke medlem av noe domene.. Begge maskinene kjører OS. Windows XP. Jeg har også sett i Local Policy Manager/ editor, men fant ikke noe umiddelbare løsninger.. Jeg vil gjerne lære dette. Takk Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) har du prøvd å trykke på den blå teksten? EDIT: Typo Endret 13. september 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
elwapo Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 har du prøvd å trykke på den blå teksten? EDIT: Typo Ja og da blir jeg bare enda mere forbanna fordi da kommer MS opp med noen superirriterende forsalg og "HJELP" om å fortelle meg hva fildeling er farene ved å åpne filer og programmer du ikke vet hva her... Aah.... er det mulig MS !! Så flere forslag ? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Prøv å høyreklikk på filen og velg egenskaper, og så velg "Fjern blokkering" nederst til venstre... fungerte det? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 høyreklikk -> egenskaper -> sikkerhet -> avansert -> endre tilatelser -> WIN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå