annihilator968 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 HEI!! jeg er en gutt på 14 år,jeg trenger seriøs hjelp av noen der ute,jeg har netopp begynt i 9.klasse og går og irriterer meg vill fordi jeg er stormforelska,jeg er ikke populær på skolen i det hele tatt og jeg er helt desperat etter en dritfin jente,jeg kjenner henne litt,og jeg er god kompis med en av gutte-vennene hennes. så var poenget: jeg har ¨å veldig lyst på henne,fordi jeg har vært med henne EN gang og da jeg var med henne var jeg helt i himmelen:JEG FIKK EN HAUG MED KLEMMER AV HENNE!! dritgøy!! jeg har til og med spurt henne,men fikk et nei,så da betyr det at jeg har feilet,men jeg vil fortsatt ha henne,men så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre da,for å si det sånn så suger jeg med damer:D...trenger litt hjelp,vær så snill.. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Du kan jo begynne med å lære å stave skikkelig, så du ikke risikerer at hun ser det og ler av deg. Det skal for eksempel være mellomrom etter kommaer, og så må du huske stor bokstav. Det var kanskje en liten spøk, men ikke helt. Om hun er dritfin og vet det selv, vil hun nok velge en gutt selv, og ikke bare ta den første som spør henne. Du tror kanskje hun liker litt populære gutter? Isåfall kan du jo begynne med å være litt sosial med noen hun henger med. Ikke bare sitte inne og game, liksom. Om du ikke er villig til å løfte en finger for å få henne, er det nok ingen sjans, for som sagt, om hun er dritfin og har sagt nei, vil hun nok ikke plutselig dukke opp på døra di og si "bli med ut likevel". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå