Puster Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei, Jeg har prøvd å jailbreake en ipod touch som endte i katastrofe, jeg får error code 14 når jeg skal oppdatere, den eller restore. Jeg har prøvd nå i 2-4mnd å fikse denne ipoden. Så jeg spør er det noen her på forumet som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) EDIT: DELETE Endret 13. september 2010 av Slettet-8rOh9Y6a Lenke til kommentar
Puster Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 er ikke det som er problemet, det er at jeg har jailbreaket den og vil ha den tilbake ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Aah hadde et slikt problem selv, så min eneste utvei var å restore iPoden via instillingene på Podden. Lenke til kommentar
Puster Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Aah hadde et slikt problem selv, så min eneste utvei var å restore iPoden via instillingene på Podden. Ja, men renner ipoden er låst i dfu, den vill ikke gjenopprette:/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 1) HOLD BOTH POWER & HOME BUTTONS for 10 seconds.. it should boot up. if it doesnt then let go of the power and keep holding the HOME BUTTON for another 10~20 seconds. Mulig du har prøvd dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå