Funtocompute Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg bare lurte jeg kjøper et pr. tredje måned Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg har det siste året holdt meg til en fast regel; ett spill i måneden... Denne måneden ble det Arcanum, neste måneds kvote går den 4. juli... Spørs om det blir flere spillkjøp på ei stund da, hehe... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg har det siste året holdt meg til en fast regel; ett spill i måneden... Denne måneden ble det Arcanum, neste måneds kvote går den 4. juli... Spørs om det blir flere spillkjøp på ei stund da, hehe... Off Topic: Klokt valg:) Gikk til innkjøp av det spillet selv for ca en mnd eller 2 siden! Faktisk veldig bra!! Sånn rent fortsett fra grafikken da... :wink: Har virkelig sanssen for spillet! Snart ferdig nå.. Tok litt tid når jeg nådde lvl 35.. Ble rett og slett litt kjedlig når jeg hadde fått det maste av rå spells.. Men, men.. Igang igjen nå Men for å svare på Topic med det samme.. Vil tippe det blir caq et pr 2 mnd eller no.. .Ikke så ofte, men hender klart det blir handlet mer!! Kommer helt ann på hva jeg finner billig og hva som blir sluppet :wink: Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Etter nøye gjennomregninger av de siste 4 års innkjøp kommer jeg frem til at jeg kjøper 0,4167 spill per måned. Tar man med siste halvår (medregnet 4. juli), går snittet opp til 0,4259 Gaute Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Kjøper liksom et spill når jeg føler for det.. Men det kan gå lange tider mellom hvert kjøp.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 kjøper bare når det er snakk om store speltitler Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 ok, ingen flames nå, men hva er så spesielt med 4.juli? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 ok, ingen flames nå, men hva er så spesielt med 4.juli? Jeg vil gjette på Warcraft 3: The Frozen Throne. Det er nemlig da det skal komme til Norge. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 kjøper bare når det er no stort som jeg har lyst på...siste var ravenshield, og jeg tipper at det ikke kommer noe frem til HL2... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Kjøper kun spill eg virkelig har lyst på, og som eg veit at eg vil like lenge... Andre spill blir nok *kremt* piratkopiert *kremt* Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kommer an på hva som kommer av nye spill men kjøper vel en 6-7 spill i året tenker jeg. Hovedsaklig på høsten/vinteren, spiller lite om sommeren. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kjøper spill nesten bare hver gang blizzard gir ut et nytt et jeg, må nok vente lenge nå da Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kjøper _max_ 2 spill i året her Resten blir som arve87 sier Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kjøper ikke spilla, laster dem ned fra nettet.. Mye mer tilgjengelig, også kommer jo de fleste spilla ut på nettet i Amerika før spilla blir publisert i butikkene hjemme i Norge. Men jeg kjøper noe spill, det er bare de spilla det blir snakka masse om og som får BRA kritikk! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 I gjennomsnitt siste seks måneder har jeg vel faktisk kjøpt ca. tre per måned. Vel og merke få fullpristitler, men dog... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 I gjennomsnitt siste seks måneder har jeg vel faktisk kjøpt ca. tre per måned. Vel og merke få fullpristitler, men dog... Det er jo et viktig poeng, da... Er mye artig en finner på sånne blockbuster-utgivelser! Og ja, det er Frozen Throne til Warcraft III jeg skal ha 4. juli, helt korrekt. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Inntil ett halvt år siden, så kjøpte jeg så å si aldri spill. I dag kjøper jeg vel vanligvis 1 - 3 (kan hende mer) per andre måned. Jeg spiller kanskje ikke så mye for tida, men ingenting er warez, og jeg bruker til gjengjeld god tid på spillene. Jeg hadde selvfølgelig kjøpt mer om jeg hadde hatt penger til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå