Gavekort Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei! Jeg har et problem som kommer og går, det har kun skjedd nylig og det oppstår jevnlig. Problemet er at jeg har en slags væske i halsen, det kjennes ut som jeg må harke, men når jeg gjør det så går det ikke bort. Dette er meget plagsomt når jeg prøver å sove. Væsken kjennes ut som den ligger rundt stemmebåndene eller adamseplet. Noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det høres ut som noe du bør snakke med legen om. Klarer du å svelge vanlig? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Svelget er helt fint, men jeg vår aldri ned denne væsken. Jeg vil helst unngå å gå til legen, da det er veldig langt til nærmeste legekontor. Lenke til kommentar
Gjest kekek Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har et lignende problem, så skulle også likt å vite om noen vet hva dette er. ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har helt det samme problemet akkurat nå her jeg sitter og skriver. Jeg er forkjølet, og er sikkert derfor, mener ikke at jeg har i friske tider. Samme med deg eller? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Det kan stemme det, for jeg er på bristen av influensa. Men jeg hadde en periode der det varte i flere uker, det var derimot litt skumlere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå