Windoge Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Skal endre adresseendring i folkeregisteret, men siden forlanger et bolignummer på minst 4 siffer. Hva er dette, og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Regner med at det ikke er postnummeret? Lenke til kommentar
mtw Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Lenke se om du kan få opp noe ved å søke på adressen her? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Postnummeret er det ikke, og fant ikke bolignummeret på linken Eller jo, jeg fant nummer på 3 siffer, men det blir vel feil? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Bor i en leilighet i tredje etasje, og har et nummer som er H0301 eller noe i den duren. Står på den hvite klistrelappen som man skulle feste på innsiden av dørkarmen for en stund siden. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er sånn at mange boliger mangler et slikt nr. Hvis du ikke finner det på ytterdørkarmen en plass så spør utleier. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Siden det er flere leiligheter i din adresse trenger vi ditt bolignummer for å finne riktig leilighet. Bolignummeret består av 1 bokstav og 4 siffer, og skal være plassert i dørkarmen på din ytterdør. Om dette ikke er plassert her vil du kunne få dette ved å ringe kommunen du tilhører. Du kan også telle deg fram til dette ved å telle fra venstre mot høgre i etasjen du bor i. F.eks. vil første leilighet til venstre i 2 etg vil ha bolignr H0201, mens leilighet nr 2 fra venstre vil ha bolignr H0202. Stod i en Telenor mail når jeg skulle bestille internett. Antar at det skal stemme, men vet jo ikke om det er noe internet i for at telenors arbeidere skal vite hvor de skal. Altså etasjenr og så det nr. du får når du teller fra venstre til høyre i din etasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå