piqel Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 har griset et par flekker med neglelakk fjerner på tastature på macen min..... Noen som vet hvordan jeg kan få dem bort? Vann eller såpe funket ikke Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Neglelakkfjerner burde bra. For sikkerhetsskyld burde du teste om neglelakkfjerneren ikke ødelegger fargen i macen før du begynner å ta det på tastene. Test med et par dråper under macen f.eks. edit: Trodde du hadde sølt neglelakk, bare glem det jeg skrev. Endret 13. september 2010 av shoop Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Du får nok ikke bort flekker som er laget av neglelakkfjerner. Neglelakkfjerner er aceton og fjerner mer enn bare neglelakk, det løser også opp flere lakk og plasttyper. Du har 100% sikkert fått permanent missfarving i plasten. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 som folk sier, neglelakkfjerner er et løsemiddel så det har løst opp plastikken på knappene. du må nok skifte tastatur om du skal få bort merkene Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hva har dette med mote og velvære å gjøre? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 neglelakkfjerner er jo relatert til tema men den hadde passa bedre under data ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå