Gå til innhold

Heimeserver: forslag til OS etc.

oleKanin

Anbefalte innlegg

Eg har bestemt meg for å oppgradera ein aldrande heimeserver som ikkje er i stand til å gjere transkoding av mkv til PS3en. Denne serveren køyrer Clarkconnect 4.3 som eg er ganske nøgd med, men har i lengre tid planlagt oppgradering til ClearOS (no versjon 5.2), så når maskinvara uansett skal bytast ut er ClearOS den mest sannsynlege løysinga på den nye serveren. Men eg er open for andre, meir "avanserte", løysingar om det gir betre tryggleik og/eller fleksibilitet (t.d. VMWare/Virtualbox-maskiner).

Tekniske spesifikasjonar for den nye serveren:

• AMD Phenom X2 550 (har ikkje testa core unlock endo)
  • 4 GB minne
  • 500 GB system disk
  • 2*1TB lagring (RAID 1?)
  • + ev. ein eller to andre (mindre) diskar
  • Nettverk er onboard + to 3Com 100 Mbit kort.

Funksjonar eg vil ha på den nye serveren:

• gateway (brannmur++) for internt nett

• lagring/filserver

• ssh-tilgang

• torrent

• webserver (Apache, php, mysql til wordpress, jinzora3)

• kameraovervaking (har to separate nettverkskamera + eitt usbkamera, har brukt motion på den gamle serveren, kanskje Zoneminder som VM på den nye (men problem med VM og USB?)

• ps3-medieserver m/transkoding av mkv (har nytta MediaTomb, men ikkje satt opp transkoding, på den gamle)

• squeezeserver

• trådlaust nett separat og med begrensa tilgang til filserver (DMZ)(trådlaust nett er WPA2, men vil og ha begrensingar på kva ein trådlausklient får tilgang til ved tilkopling)

• online backup (t.d. Dropbox?) av konfigurasjon og ein del private filer (bilete ~70 GB)

• kryptert filsystem (ikkje nødvendigvis alt, men delar av det)

Eg er ganske sikker på at ClearOS kan gjera alt over (og mykje meir), men er det den "beste" løysinga. Vil det vera noko poeng i å køyra ein VMWare-server i botn (kva distro?) og splitta opp dei ulike funksjonane på ulike VM-maskiner? Vil det gje betre tryggleik, blir det berre meir komplisert og/eller meir jobb å t.d. overføra filer mellom dei ulike VM-maskinene (t.d. ei eiga torrent-maskin skal synkroniserast med medieserver/fileserver ved ferdig nedlasting).

Er det nokon som har innspel?

Tor Helge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del er den største fordelen med virtualisering at du kan teste ut forskjellige løsninger før du setter de i drift , så kan være noe å vurdere. En annen fordel som mange trekker fram som killer-appen til virtualisering er at systemene blir portable.

Forresten så virket ClearOS meget interessant :)

Endret av Kaptein...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...