akristina92 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Budsjett: 2000 kroner. Vil helst holde meg under, men hvis forskjellen er dag og natt på headset under 2000 kan jeg gå litt over. Størelse: Klokker som dekker hele øret. Type: lukkede/støyreduksjon Bruksområde: Hører alltid på musikk med mindre jeg spiller eller ser på film Tillegsinfo: Jeg hører på altslags musikk. Det jeg hører mest på er sikkert metall. Er greit om det er en mikrofon på det, men jeg vil ikke la det stå i veien for best mulig lydkvalitet. Vil ha en vanlig 3.5mm (?) jack. Hvilket lydbilde liker/ønsker du? Jeg har ikke peiling. Evt kilde: Det blir koblet til en stasjonær PC med et on-board "Realtek HD"-lydkort. Vil dette bli et problem? Hva har du ifra før, trives du med det? Har et Roccat Kave og et Logitech G35. Var naiv nok til å bli lurt av surround-tullet. Logitech G35 hadde grei lyd (litt spinkel, kanskje), men det ble bare tull med USB-oppsettet. Roccat Kave er greie for elektronisk musikk men drukner kanskje litt i bassen når jeg hører på metall. EDIT: Viktig at de har god byggekvalitet. Jeg kommer til å ha headsettet på meg en god del. På Logitech-headsettet begynte "skinnet" på putene å dette av etter hvert. Endret 13. september 2010 av Flaringo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå