Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

NAV er noen bedragere

Gjest pokkertaNAV

Anbefalte innlegg

Gjest pokkertaNAV

Jeg er nå sliten og lei av NAV og at de tar seg rettigheter. Jeg er 18 år og har vært det lenge, likevel synes NAV det er greit å si alt jeg og de snakker om til den gærne moren min, hva faen tror de at de er? Har de lov til det? Trodde at når man er 18 skal ikke foreldre involveres i noe som helst uten at du selv vil det! Dette har ødelagt jævla mye for meg, og jeg har aldri likt NAV, de kan ikke hjelpe meg engang, de hjelper bare moren min å bli enda mer rasende over min situasjon... Hva kan jeg gjøre? har nesten lyst å gå til sak mot dem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hææ? Hva er problemet egentlig ?. Hva er det du å nav diskuterer om da som du blir irritert over at din mor får høre om. Kanskje de føler at i og med du har vært der så lenge og etter vurderer med diverse samtaler at de føler de må dra inn foreldre for å HJELPE DEG.

Du virker veldig irritert og oppgitt. Og ut ifra det du skriver så er det kanskje ikke så rart at din mor blir oppgitt da hun lurer på hva du egentlig driver med. All den tiden du surrer på nav. Hun vil vel bare ha deg ut i arbeid da istedenfor å ha deg slengenes i huset.

Lenke til kommentar

Hei

Som vidarkri skriver, så har nav taushetsplikt. Å bryte den er en alvorlig lovovertredelse og helt uhørt.

Hvis du mener nav her har brutt loven, anbefaler jeg at du kontakter advokat for å få vurdert hva du bør gjøre. Jeg vil anta at du har rett på fri rettshjelp, men det vil advokaten fortelle deg mer om.

Mvh

Dag

Lenke til kommentar
Gjest pokkertaNAVv

Hææ? Hva er problemet egentlig ?. Hva er det du å nav diskuterer om da som du blir irritert over at din mor får høre om. Kanskje de føler at i og med du har vært der så lenge og etter vurderer med diverse samtaler at de føler de må dra inn foreldre for å HJELPE DEG.

Du virker veldig irritert og oppgitt. Og ut ifra det du skriver så er det kanskje ikke så rart at din mor blir oppgitt da hun lurer på hva du egentlig driver med. All den tiden du surrer på nav. Hun vil vel bare ha deg ut i arbeid da istedenfor å ha deg slengenes i huset.

Skjønner akkurat hva du mener og tror at jeg overeagerer, men tilfellet er jo at dette har pågått helt siden jeg ble bruker av NAV, ikke bare nå sånn lenge etter, har jo ikke vært bruker av nav så lenge... syns det er utrolig dårlig gjort av dem, de tror åpenbart at jeg er tilbakestående eller noe så de må gå til foreldrene mine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...