Gå til innhold

Erfaring med Sebastian Xtah Crude Clay?


Anbefalte innlegg

Hei! :)

Har nettopp klippa meg kort, men liker å ha litt lengde på det. Kjøpte i dag Id HAIR voks- Fail! Håret ser litt vått ut heile tia og hårstråene skilles fra hverandre.

Jeg ønsker meg litt sånn hår som denna fyren, ikke nødvendigvis akkurat den frisyren, men sånt hår; nemlig tørt, men godt hold. Vil ha voksen til det korte håret jeg har nå, men også når jeg begynner å få litt lengde på det. LINK og jeg får nok litt lenger også.

 

Har sett litt på SEBASTIAN XTAH CRUDE CLAY. Kan den være noe for meg? Hvis ikke, hvilke andre kan dere anbefale? :)

 

Takker for svar :)

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Den jeg har brukt en stund er den billige Define-våkksen (Rød) som man får kjøpt i helt vanlig mat-butikkerthumbup.gif 70,- eller no... Brukte Renati Strong Hold før, men økonomien min sa NEI tilslutt.

Endret av Slettet-8rOh9Y6a
Lenke til kommentar

Får bare kviser i nakken av å bruke define og Renati jeg. Funnet ut jeg må bruke gele om det ikke skal danne seg kvisekolonier

 

Alle renatiprodukter er gode på å blokkere porer, som gir deg kviser. Det pluss lukten av oppvaskmiddel m/kanel så har du to gode grunner til å unngå de.

Synd effekten er så god på kort, stritt hår. Har enda ikke funnet noe som matcher renati på anvendelighet, desverre.

 

 

Men Xtah crude clay er såvidt jeg vet ute av produksjon. Bruker sebastian craft clay, som er noe av den samme greia. Lukter ingenting og har "greit" hold.

Lenke til kommentar

 

Men Xtah crude clay er såvidt jeg vet ute av produksjon. Bruker sebastian craft clay, som er noe av den samme greia. Lukter ingenting og har "greit" hold.

 

Kan jeg ikke få kjøpt den her da? http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=1644

 

Ja, jeg har den. Den funker bra, og gir matt hår, så jeg tror du vil bli fornøyd. Jeg betalte 449,- kr. for den, så jeg føler meg litt snytt.

 

Men er den sterk (holder formen)? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...