Sacho_chan Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg er på jakt etter "øy"er som jeg kan ha i walk in garderoben min. og med "øy" i walk in garderobe, mener jeg slik som det vises på bilde. Helst med plass til sko også. Noen som vet om hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Bygge en selv i MDF? Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 hva er det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 MDF er en type sponplate som har ekstremt høy tetthet noe som gjør den ideell til å bygge hyller og skap med. Det er kanskje litt arbeid men siden jeg aldri har sett noe som ligner på øya på bildet du posta så er det antagelig et reellt alternativ. Da kan du jo også designe den slik at den passer dine behov ned til minste detalj. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 MDF er en type sponplate som har ekstremt høy tetthet noe som gjør den ideell til å bygge hyller og skap med. Det er kanskje litt arbeid men siden jeg aldri har sett noe som ligner på øya på bildet du posta så er det antagelig et reellt alternativ. Da kan du jo også designe den slik at den passer dine behov ned til minste detalj. Litt vanskelig, jeg trenger det kjøpt fra en butikk. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kanskje et firma som driver med skyvedørsgarderober o.l. kan hjelpe. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Kanskje et firma som driver med skyvedørsgarderober o.l. kan hjelpe. ok Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 finnes div, møbelsnekkere som lager alt mulig rart på opp fordring, bare og ringe å spør. er redd MDF kan se litt billig ut, noe jeg tviler på at du vil ha. møbelsnekkeren kan også lage etter din mål og ideer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå