Gå til innhold

Linser/objektiver til samsung H200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den skrus på foran kameraet. Og da vil du få bedre vidvinkel. I teleenden får du litt kortere tele. Skrur du på tele får du bedre tele og kan «se» lenger borte. Men så blir vidvinkelen mer snevert.

Veit du av noen norske butikker som selger slikt? :p

Lenke til kommentar

Jeg har søkt litt, men fant ikke noe originalt til Samsung. Dette er jo en såpass liten produsent innenfor videokamera så de har ikke originalt slik som for eksempel Canon eller Sony. Så lenge filterdiameteren stemmer så skal de passe, ja.

Åssen festes det egentlig?

Lenke til kommentar

Det skal være gjenger på innsiden. Den saken du linker til ser ok ut. Hvis det virkelig er free shipping så koster de jo ikke mye. Ikke regn med uber kvalitet da for denne prisen. Du vil også merke at med 0,5x wide får du merkbar tønnefortegning. Det vil si at bygninger, vegger eller andre rette linjer blir bøyd på full vidvinkel.

Lenke til kommentar

Det skal være gjenger på innsiden. Den saken du linker til ser ok ut. Hvis det virkelig er free shipping så koster de jo ikke mye. Ikke regn med uber kvalitet da for denne prisen. Du vil også merke at med 0,5x wide får du merkbar tønnefortegning. Det vil si at bygninger, vegger eller andre rette linjer blir bøyd på full vidvinkel.

183kr er ikke så mye, så kjøper den jeg - bare for å teste litt. Fint med egne erfaringer også! :) Takk for all hjelp! Håper jeg ikke brydde deg for mye med minne noobie-spørsmål xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...