Gjest FR Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har et lite og svært ubetydelig problem, men det forvirrer meg, så jeg skriver her for å få noen objektive synsvinkler samt tips til hvordan å forholde meg til dette. Ok, jeg er en mann og forleden dag møtte jeg en dame for første gang. Jeg fikk en opplevelse av at vi begge opplevde situasjonen lignende, En slags tiltrekkning som ligger i luften. Og når dette skjer så vet dere som meg at det er naturlig at vi ender opp med å veksle nr, og i tillegg legge opp til et "kanskje vi sees ute", da vi begge hadde planer om å gå ut den helgen. "Tilfeldighetene" gjorde at vi møttes senere den kvelden på en nattklubb. Ute hadde vi det veldig morro. Vi var tildels "nære" men følte også en del blandet signaler. På et tidspunkt prøvde hun til og med å kople meg opp med venninda si..(Hva er dette??) Jeg ga klar beskjed om at det var henne, ikke venninda jeg ønsket å bli bedre kjent med. Det hele ender med en sofakose-kveld hjemme etter nattklubben bare oss to. Vi snakker og koser og er nære og tydelig tiltrukket av hverandre. Vi er noe fulle. Her kommer roten av saken.. Hun forteller ved en anledning at hun er single, men har en "greie" med en fyr fra ett helt annet sted. Hun har avtalt å treffe ham for en storby-helg om noen få uker. Det jeg sa om det var bare at det var uinteressant for meg å høre om.. Så nå lurer jeg på, siden vi fortsatt holder kontakten, og vi er begge tiltrukket av hverandre og har lyst til å bli bedre kjent. Hva gjør jeg her?? Jeg vil jo ikke sitte her som en tulling når hun reiser å har en luksushelg med en annen fyr fra down under.. Råd`? Innspill? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ta deg en ny tur på by`n du, og glem hele greia. Lenke til kommentar
Gjest FR Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Sikkert lurt. Kan legge til at vi går tett oppi hverandre hver dag på jobb og.. Hjelper ikke akkurat.. Lenke til kommentar
Gjest FR Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Andre innendinger?? Lenke til kommentar
Gjest FR Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Andre innendinger?? Innvendinger mente jeg.. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det er vel bare å ringe henne eller si når du ser henne på jobben at det var koselig og at det hadde vært gøy om dere kunne gjøre noe sammen igjen snart ? Lenke til kommentar
Gjest FR Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Vel, det er ikke problemet. jeg er forøvrig bedt på kveldsmat dit i kveld, men spm er om jeg skal gidde..... Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Vel, det er ikke problemet. jeg er forøvrig bedt på kveldsmat dit i kveld, men spm er om jeg skal gidde..... dra på den kveldsmaten du, er du bedt så drar du Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Sett deg et utgangspunkt der det ikke er deg hun vil ha, og så går du ut og treffer andre jenter. Men ville ikke droppa henne helt. Hvis hun seinere finner ut at det er deg hun vil ha, så er det en bonus. Om du fortsatt vil ha henne. Lenke til kommentar
The-little-girl Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Altså jeg mener du skal prøve å satse på henne, men holdt deg litt tilbake. Så venter du å ser hva som skjer med den turen. Men ja skjønner greia, ikke kult at en du liker drar på ferie med en annen. Men jeg hadde prøvd å satsa. Det er sjarmerende når gutter ikke gir opp;) Lenke til kommentar
Gjest FR Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Takk, da blir det iallefall en gratis kvelds, hehe;) Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 You're on the hook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå