Sam Crow Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 jeg går for tiden i 10. Klasse og har en oppgave om redesign i kunst og håndverk. Oppgaven går ut på at vi skal lage nye ting, for eksempel belte, hodeplagg, veske, bag, mobilpung osv, av gammelt materiale. Interessene mine er data og elektronikk generelt. Jeg har derfor vurdert å lage en databag eller noe lignende, men kan se for meg at det kan bli litt vanskelig. Jeg lurer derfor på om noen her på forumet kan hjelpe meg med noen ideer. Takk på forhånd Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 En databag aka messenger bag kunne jo vært noe? bilder til insp. Det ser jo helt klart penest ut om du bruker skinn, men det blir kanskje ikke så lett. Ellers har jeg faktisk to bager som er laget på gamle seil. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Det hadde vært kult med en bag av magasiner eller no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå