simalarion Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Er horror\splatter film\spill fan og blir aldrig særlig skremt men setter pris på heftige splatter scener. Dette er et spill som går helt andre veien og spiller på det psykologiske og hjelpesløse (der man i andre spill for mer og mer makt, ofte i form av våpen). I dette spillet kan man ikke ta tilbake men må stikke av og løse gåter for å komme videre. Lastet ned spillet i går (kjøpt ja) og startet med min vanlige layback holdning med svakt lys og hodetelefoner. Etter ca 30 min merket jeg en merklig følelse jeg ikke kan huske siden barndom\tenårene, jeg haddet ikke lyst til å spille videre for jeg var redd ahahaha jeg måtte slå det av... Måtte dele dette med andre ). Endret 13. september 2010 av simalarion Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nice. Skal testes Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1258951 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå