Kris Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg vet ikke hvordan det har skjedd, men mistenker at det har falt i gulvet. Jeg lånte bort objektivet, så er ikke sikker på hva som har skjedd. Autofokusen er det helt umulig å bruke, og bildene blir ofte helt veldig mørke. Likevel blir det fortsatt fine bilder med manuell fokus og blits: Sånn høres autofokusen ut: http://www.youtube.com/watch?v=T9-8hcLc6eM Noen bilder ser også sånn ut: Noen som vet om det er mulig å reparere det? Pris? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Her har blenderen gått i stykker - vil nok koste en verkstedtime eller to, som er dyrt - spesielt når et objektiv koster rundt tusenlappen. Send inn øverste bilde til et verksted og spør om prisoverslag. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Så at blenderen var ødelagt, ja. Desverre er nok objektivet dyrere enn 1000. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Så at blenderen var ødelagt, ja. Desverre er nok objektivet dyrere enn 1000. Ah - trodde det var den 50/1.8D du hadde tatt bilde av.. Tror jeg ville unngått å bruke det før reparasjon - så ikke noe mer går i stykker inni der.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Nei, det bildet var bare for å vise hvordan bilder tatt med den blir Tror du det er verdt å reparere det? Objektivet koster 3000kr nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå