oss2 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg skal kjøpe meg en ny router, og trenger litt hjelp. Bor litt langt unna telesentralen, så jeg får ikke så mye mer enn 5mbit linje. Har tre unger i rette ungdomsalderen. YouTube, nedlastning og mye annet. Trenger en router som er stabil og som har mulighet til å sette en max hastighet på de enkelte brukerene, slik at jeg har litt linje igjen til nettbank og egne ting Er det noen som har noen gode tips?? M. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Netgear WNDR3700(Rangemax) har QOS som kan settes helt ned på mac adresse. Det er en av de desidert beste routerne på markedet, meget avansert men allikevel enkel å sette opp og koster ikke skjorta. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=322482 Jeg er i samme situasjon som deg, og vurderer sterkt denne routeren. Den har fått mye god tilbakemelding! Veit dog ikke om den har alle de funksjonene du spørr etter. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 D-Link har QOS men ikke like utbygd som Netgears. D-Link sliter også med ustabilitet o.l. og er ikke i samme klasse som Netgear sine routere. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 635 må jeg virkelig bare anbefale at du virkelig ikke skaffer. Rent søppel fra ende til annen, krasjer, masse utstyr klarer ikke å koble seg på den, kjip dekning, som fører til lave hastigheter. Dlink dir-655 er betraktelig bedre, og regnes av mange som et av de klart beste produktene i forhold til pris; men qos på den er ikke veldig imponerende (synes alt får 100% uansett hvordan jeg stiller qos). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå