Neiko Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Si hva du synes Logical og Mountephobia ble laget denne uka, mens An Sentimental Appifany produserte jeg i sommer en gang. peace Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 like ikke An Sentimental Appifany, den ble litt treig og kjedelig for min smak Logical tok seg veldig opp mot slutten, kunne gjerne begynt sånn tidligere Mountephobia, likte jeg veldig godt. Litt drømmende, med fin beat!=) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg er for det meste enig med Nstin. Mountephobia er favoritten, mens Logical og An Sentimental Appifany kommer på en delt andreplass. Jeg syns ikke An Sentimental Appifany var så "treig og kjedelig" som Nstin sier. Lenke til kommentar
Neiko Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Takker for tilbake meldinger ;D Musikken er jo inspirert av snødekkede fjell, kulde og pudderkjøring, så derfor den går litt tregt, og er litt ambient på en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå