Ayb Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lol. Jaja, greit, bare si det! Jeg står fortsatt for mitt første innlegg. Folk her begynner å krangle på at han ikke skal snakke nynorsk, noe som ikke har noe med tråden å gjøre. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Denne tråden er et gullkorn i seg selv. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ser for meg at jeg havner her selv nå snart, men skulle gjerne fått et ordentlig svar da ... Får være måte på Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Personen i førstepost skriver ikke nynorsk. 1 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Ummmmm, ja? Det er det jeg har sagt hele tiden. Edit: Men takk for svar! Ikke dårlig Endret 24. oktober 2010 av Ayb Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Denne tråden er forvirrende. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lol. Jaja, greit, bare si det! Jeg står fortsatt for mitt første innlegg. Folk her begynner å krangle på at han ikke skal snakke nynorsk, noe som ikke har noe med tråden å gjøre. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Når man ber om hjelp, bør man vise såpass respekt overfor brukerne at man skriver riktig bokmål Jaha? Det er vel du som skal vise respekt ovanfor dei nynorske. Nynorsk er ein del av det norske skriftspråket. Lenke til kommentar
treant Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Men jaggu da! første post er ikke nynorsk, så dere som skriver på nynorsk her - ta en boll med rosiner i. Gullkornet er han som sier: "Han skriver norsk. Aldri hørt om nynorsk har du ?" Nå får dere som faktisk skriver nynorsk lære dere nynorsk sjæl... For første poster ser ut som en med dialekt fra sør for møre et sted. Og enig at man burde ta seg bryet med å poste på bokmål eller forståelig nynorsk om man lurer på no.... edit: en leif Endret 21. november 2010 av JohnnyDepp Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Når man ber om hjelp, bør man vise såpass respekt overfor brukerne at man skriver riktig bokmål Jaha? Det er vel du som skal vise respekt ovanfor dei nynorske. Nynorsk er ein del av det norske skriftspråket. http://www.ressurssidene.no/view.cgi?&link_id=0.1151.1211&session_id=0&spraak=nn Øving gjer meister Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Når man ber om hjelp, bør man vise såpass respekt overfor brukerne at man skriver riktig bokmål Jaha? Det er vel du som skal vise respekt ovanfor dei nynorske. Nynorsk er ein del av det norske skriftspråket. http://www.ressurssidene.no/view.cgi?&link_id=0.1151.1211&session_id=0&spraak=nn Øving gjer meister Skummelt likt norsklæraren min Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Når man ber om hjelp, bør man vise såpass respekt overfor brukerne at man skriver riktig bokmål Så du mener at det er respektløst å skrive i sin egen målform? Da kan i såfall jeg mene at det er respektløst av deg å ikke være villig til å lese nynorsk. Halloo, han skriver da ikke på nynorsk i det hele tatt, er jo det som er gullkornet. Ser ut som personen (correct me if i'm wrong) har nynorsk som sitt hovedmål, men også har en dialekt som er miksa inn der. Siden h'n skriver "ej" vil jeg gjette ålesund-ish, men jeg kan godt være helt på jordet. Slutt å skrive tull. Eneste grunnen Nynorsk er i live, er p.g.a. bokmål talende politikere gjennom dette århundret. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det der er jo så til de grader dårlig norsk Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) ▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌ ██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀ <-- "Brukar2" ████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌ ▄▄▄▄▄██████████████▀ Blah, og tydeligvis hvalen selv. Endret 7. desember 2010 av srbz Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ser for meg at jeg havner her selv nå snart, men skulle gjerne fått et ordentlig svar da ... Får være måte på Han var ironisk. Det som var så komisk var at du ikke skjønte det, og fortsatte å lure på hva folk "lo" av. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hehe. Denne tråden vil visst ikke dø. Men jeg ser fortsatt ikke hvor ironien er. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hehe. Denne tråden vil visst ikke dø. Men jeg ser fortsatt ikke hvor ironien er. For å sitere: Halloo, han skriver da ikke på nynorsk i det hele tatt, er jo det som er gullkornet. Nei, nå håper eg at du tuller.... å? For min del var eg ironisk då eg skreiv: "Nei, nå håper eg at du tuller.... " - Og håpa at alle punktuma skulle understreke at eg var ironisk. For du påpeikte vel eigentleg det dei fleste forstod. Kvifor det vart dratt slik ut, veit eg ikkje. Og ja, eg veit at ironi over internett kan fungere veldig dårleg til tider. Litt betre forklart? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Takk, da var det mulig å forstå selv for meg Men det endrer jo ikke noe på at tråden startet med en krangel om bokmål/nynorsk, som var det jeg kommenterte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå