Arrizol Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei. slo av pc når jeg skulle legge meg, dager etterpå så ville den ikke boote os. sto bare at jeg skulle velge / sette inn boot device og restarte. gikk inn i bios og så at alt sto på riktig plass på booting options, /(hdd som førstevalg) Denne hdd har jeg hatt i ca 3 år og aldri vert noe problem med den egentlig, mulig den bare har tatt kvelden?? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Prøv å koble fra/til kablene på disken og hør om den starter, hvis det er en bærbar så ta ut og sett inn disken. Det er ikke nødvendigvis feil på disken som gjør dette, det kan godt være at bootfilene har blitt skadet/korrupte, og at den reinnstallering kan fikse problemet. Lenke til kommentar
Arrizol Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 får ikke prøvd før jeg kommer hjem, men skal prøves sammen med CMOS. om ikke det fungerer skal jeg prøve å sette hdd inn på en annen pc å se der tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå