Gulrotsaft Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Heisann. Jeg bor i utlandet (Ungarn) og slipper tollavgifter å hva det nå enn er på varer som man bestiller til Norge på over 200 NOK. I den sammenheng spurte en kompis om jeg for han kunne bestille noen datadeler i tyskland og sende det med privat post til han herifra til Norge. Hvordan er det med avgifter å sånn da, må han betale for at jeg sender ham ting privat eller er det en grense(verdi) på hva man kan hive neddi en pakke og sende avgårde? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Heisann. Jeg bor i utlandet (Ungarn) og slipper tollavgifter å hva det nå enn er på varer som man bestiller til Norge på over 200 NOK. I den sammenheng spurte en kompis om jeg for han kunne bestille noen datadeler i tyskland og sende det med privat post til han herifra til Norge. Hvordan er det med avgifter å sånn da, må han betale for at jeg sender ham ting privat eller er det en grense(verdi) på hva man kan hive neddi en pakke og sende avgårde? Avgiftsgrensen for private gave-pakker er kr 1000,- Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 ok. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå