celinem Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg er 16 år og 1.70 høy. Ønske mitt er å bli høyre. Jeg har søkt og spurt rundt om muligheter for å bli høyre. Jeg har spurt om veksthormoner, men det fikk jeg ikke. Jeg vet det er veldig teit å ønske om å bli høyre, men sånn er det. Jeg vet også at det er et umulig ønske. Men er det noen som vet om noe man kan gjøre? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Høyere. Høyre - venstre, høyre - venstre. Jeg er lav, jeg skulle ønske jeg var høyere. Jeg er også lav, mens min bror er kjempehøy. Jeg kan ikke hjelpe deg med å bli høyere. 8 Lenke til kommentar
shloopy Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er 186cm. Chill høyde ass. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg var ca 1.60 i mange år, helt til jeg plutselig eksploderte i høyde og nå er jeg 1.85 ca. Jeg var dog ganske sen i utviklingen og dette skjedde ikke før jeg var rundt 16 faktisk. Lenke til kommentar
celinem Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Seriøst, er det noen som har svar? (Jeg trenger ikke å vite hvor høye dere er, eller at dere ikke bryr dere)! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 celinem: Se på foreldrene dine. Du blir cirka like høy som dem. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Faktisk litt høyere enn de, skal man tro statistikken. Hvordan man blir høyere? Ta tiden til hjelp. Spis opp grøten din... Og ikke skulk skolen. Da blir du laver... Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ligg mye, ettersom tyngdekraften presser deg sammen når du står. 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ligg mye, ettersom tyngdekraften presser deg sammen når du står. haha, eller sov som en flaggermus. Da blir man definitivt høyere! Lenke til kommentar
celinem Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Er det noen som vet om noen tabletter som man kan prøve? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er det noen som vet om noen tabletter som man kan prøve? Nei. Tålmodighet er eneste alternativ med mindre du er unormalt lav, noe du ikke er. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det finnes mange morsomme piller som gjør deg høy, ja.. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 du har allerede fått nei til veksthormoner. 170 er ikke spesielt høyt, men det er ikke unormalt lavt heller. det er en viss mulighet for at du vil fortsette å vokse frem til du er rundt 20, så litt høyere blir du nok. personlig er jeg 174, kan ikke akkurat si høyden min har vært hemmende på noen måte. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Et naturlig oppfølgerspørsmål er vel "Kan man ha sex når man bare er 170 høy?" - svaret er nei. Det er ikke lov - det er nesten barnerov, for det finnes barn som er over 170 høy. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Var du ikke fornøyd med svarene du fikk forrige gang? Som det ble sagt der, hvis du har sluttet å vokse, noe jeg antar at du har som 16 år gammel jente, vil ikke veksthormoner ha noen effekt (bortsett fra bieffektene..). Endret 13. september 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jente? Gå med hel. Høy hel. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Pasienten her trenger ikke veksthormoner men psykolog. Lenke til kommentar
Gjest dasdasd Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Herregud hva er det du klager over? Du er jente. Jenter skal være lave! Det er det som er søtt og sexy. Jeg derimot er en 17 år gammel gutt som er 163 cm... Folk ler av meg og tror ikke på meg når jeg sier jeg er 17, forferdelig pinlig å være på størrelse med en 12 åring. Har en kamerat som er rundt 2 meter høy, og han drar damer så det synger etter og får hele tiden komplimenter for høyden sin og hvor attraktivt det er med høye gutter. Skulle ønske jeg og var høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå