Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Jeg vil bli høyre

celinem

Anbefalte innlegg

Jeg er 16 år og 1.70 høy. Ønske mitt er å bli høyre. Jeg har søkt og spurt rundt om muligheter for å bli høyre. Jeg har spurt om veksthormoner, men det fikk jeg ikke. Jeg vet det er veldig teit å ønske om å bli høyre, men sånn er det. Jeg vet også at det er et umulig ønske. Men er det noen som vet om noe man kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har allerede fått nei til veksthormoner. 170 er ikke spesielt høyt, men det er ikke unormalt lavt heller. det er en viss mulighet for at du vil fortsette å vokse frem til du er rundt 20, så litt høyere blir du nok. personlig er jeg 174, kan ikke akkurat si høyden min har vært hemmende på noen måte.

Lenke til kommentar

Herregud hva er det du klager over? Du er jente. Jenter skal være lave! Det er det som er søtt og sexy.

Jeg derimot er en 17 år gammel gutt som er 163 cm... Folk ler av meg og tror ikke på meg når jeg sier jeg er 17, forferdelig pinlig å være på størrelse med en 12 åring. Har en kamerat som er rundt 2 meter høy, og han drar damer så det synger etter og får hele tiden komplimenter for høyden sin og hvor attraktivt det er med høye gutter. Skulle ønske jeg og var høy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...