blackbrrd Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Anbefaler deg dette scriptet chokke: http://userscripts.org/scripts/show/65477 (du må ha greasemonkey) Du kan da sette hvilken oppløsning du vil ha osv og skru av autostart hvis du ønsker det osv. Veldig praktisk Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Linket til nettopp det scriptet tidligere i tråden... Virker ikke som folk leser hva som blir sagt før de tar flammekasteren fatt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har jo ingenting å si om et skript fikser problemene vi har med YouTube, da det er YouTube selv som burde fikset det? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Slimda: ingen tvil om at youtube kunne vært bedre, men når løsningen er såpass nær og relativt lett å ta i bruk, gjør det at jeg ikke lenger bryr meg om at innstillingene i youtube er rimelig crappye. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Stemmer nok at Youtube er tidvis treg ja. Men at det er så bra som det er er fantastisk imponerende. Dere er sikkert ikke klar over hvor utrolig komplekse slike systemer blir når de blir så store. 2 000 000 000 video visninger hver dag eller omtrent 25 000 videoer hvert sekund. Altså. WHAT THE SHIT. Tjenesten er beyond imponerende. Ingen andre nettsider har lignende pågang. Ting som skal være 'smarte' for eksempel. Før hadde jeg ikke full HD-skjerm, så jeg se på 720p og det hendte i flere tilfeller at jeg klargjorde (lot filmene laste) flere filmer på en gang mens jeg gjorde noe annet som jeg skulle se på i fullskjerm når jeg kommer tilbake. Neida, smarte youtube setter da 1080p som standard når det er fullscreen, så da må den laste IGJEN. #/()=%789 . Og hvorfor kan en ikke alltid be om å få høyeste oppløsning OPPTIL en oppløsning? 240-480 er mer eller mindre bortkasta med mindre en særegent vil ha den oppløsningen. Denne løsningen tror jeg er en slags nødløsning for at google skal spare serverene sine mest mulig. Definitivt plagsomt, men kan enkelt fikses med auto HD extention (chrome). Med tid tror jeg nok de vil fjerne den. Men da må nok oppgangen begynne å flate ut først. Og det kommer nok ikke til å skje med det første. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tjenesten er god, men det hjelper ikke når jeg mister nettet på skolen hvert 10.min så all opplastning kræsjer.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skal du ikke egentlig holde på med skolearbeid når du er på skolen? Friminuttene er vel 10 minutter så det passer vel bra med 10 minutter oppetid. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det avhjelper jo heller ikke på tilgjengelig bandwidh at klippet man har sett en gang, stort sett lastes inn på nytt hver gang du kommer tilbake. Om dette er tuben sin feil, eller om det er en innstilling i IE aner jeg ikke. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skal du ikke egentlig holde på med skolearbeid når du er på skolen? Friminuttene er vel 10 minutter så det passer vel bra med 10 minutter oppetid. Opplastningen skjer i bakgrunnen, alle filene blir navngitt før timen/i friminuttet. Så det påvirker ikke skolearbeid. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tregt internett dere har på skolen da. Der jeg gikk lastet vi opp og ned i MB/s klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå