Xygor Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Fjernet Endret 27. januar 2018 av Xygor Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Du har en normal vekt og det virker som om du vil holde deg i god form. Kostholdet ditt virker bra, men jeg ville ha kutta ut Ripped freak og heller tatt meg en kaffe på morran, trakta kaffe inneholder mer koffein enn pulverkaffe og sånt skvip - så gjør det ordntlig! Eventuelt ville jeg hatt med mer næring rett etter trening, enten i form av en shake - eller 1 l lettmelk for eksempel. Rundt 350-400 kcal med proteiner. Melk egner seg veldig godt siden det inneholder høyverdige proteiner, litt karbohydrater og litt fett. Kaffe stilner sult til meg, prøv det ut selv Lenke til kommentar
Xygor Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Fjernet Endret 27. januar 2018 av Xygor Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Du har en normal vekt og det virker som om du vil holde deg i god form. Kostholdet ditt virker bra, men jeg ville ha kutta ut Ripped freak og heller tatt meg en kaffe på morran, trakta kaffe inneholder mer koffein enn pulverkaffe og sånt skvip - så gjør det ordntlig! Eventuelt ville jeg hatt med mer næring rett etter trening, enten i form av en shake - eller 1 l lettmelk for eksempel. Rundt 350-400 kcal med proteiner. Melk egner seg veldig godt siden det inneholder høyverdige proteiner, litt karbohydrater og litt fett. Kaffe stilner sult til meg, prøv det ut selv Takk for svar Grunnen til at jeg bruker Ripped, er fordi jeg ikke takler smaken av kaffi, men kan vell prøve. Når du sier at jeg må få i meg mer etter trening, skal jeg liksom drikke 1 liter melk? :O -Eirik Vent littegranne nå, skal du gå ned i vekt? Leste over førstepost og får litt det inntrykket.. 1 liter melk inneholder omtrentlig 30 gram protein, 45 gram karbohydrat og varierende fettmengde. Proteinpulver kan også blandes inn for å øke proteininntak, men ja - jeg sier at du skal drikke 1 liter melk etter trening ja. Kostholdet ditt er greit, men du kunne hatt godt av 50-60 gram mer protein i det - du er tross alt i en oppbygginsfase. Økt proteininntak hjelper også på metthetsfølelsen. Edit: Kutt også ut Udo's choice og bytt til rent Omega 3 tilskudd. Udo's choice inneholder ALA olje som kan konverteres til Omega3,6,9 av kroppen for bruk - men den prosessen er veldig ineffektiv i mennesker. Så bare kjøp Omega 3, det er billigere og bedre. Endret 15. september 2010 av storken Lenke til kommentar
Xygor Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Fjernet Endret 27. januar 2018 av Xygor Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vanlig melk inneholder nok karbohydrater synes nå jeg. For å si det sånn; Du får mer for penga om du kjøper proteinpulver og tilsetter 50gram til melka (smaker så godt som sjokomelk), i forhold til å kjøpe sjokomelk som bare har ekstra sukker. Samme smak, mye bedre næringsinnhold i melk+proteinpulver. Jeg ser at du spiser mye egg, kjøtt og sånt i kosten - der får du i deg en god del proteiner. Det beste, og billigste, du kan gjøre for å få inn mer proteiner i kosten er å kjøpe proteinpulver. Ville lest gjennom denne tråden ang kosttilskudd og denne tråden for litt mer innsikt i trening. Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Søk litt rundt på forumet, det fins mange tråder rundt akkurat det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå