Svenn1 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Noen som har erfaringer med dette kabinettet? Tenker å gå for bestilling på dette om ca 2-3 dager. Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 BTW, jeg mente NZXT PHANTOM :P skrev feil beklager ^^, Morgentrøtt.. Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har ingen erfaringer men det ser iallefall bra ut. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) http://www.nzxt.com/new/products/crafted_series/phantom Når man ser på bildene, her, ser det ut som produsenten har klart å bruke hver cm av plass. Kjølingen, ser veldig bra ut, ser ut som det ikke skulle bli store problemer med plass heller. Om man har litt liten plass, skal ha maksinen i en hylle, så er det ulempe med et kabinett som er trekant formet på toppen, men ja, man bør sjekke det før man kjøper. Selv foretrekker jeg bedre et kabinett, med pexiglass, og Led, men det trenger ikke å være bedre. Endret 13. september 2010 av LMH1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Heisann! Kan minne om retningslinjene for kjøp/salg-kategorien: Denne kategorien er ment for spørsmål om komplette pc systemer eller oppgraderinger.Spørsmål om enkeltkomponenter hører hjemme i sine respektiver kategorier. Siden denne tråden omhandler et kabinett alene - og ikke kjøp/salg av PC, flytter jeg denne til forumet for kabinetter og modifikasjoner. Jeg er sikker på at du treffer på noen med erfaring rundt kabinettet her Reaksjoner meldes inn på PM, som vanlig Endret 13. september 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå